|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)Safran: Det var mitt eksempel, ikke allium sitt.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)Hvis en sånn lov blir vedtatt så blir det bare en utvidelse av en lov som allerede eksisterer. Sånn det er idag, så kan ikke den foreldren som har hovedomsorgen flytte med barna ut av Norge uten samtykke fra den andre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)
Ikkje sant? Der er strengt tatt lettare (og ikkje minst kostnadsmessig meir realistisk) å pendle Oslo-London enn Rjukan-Bardufoss. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Jo, men det er jo ikke nødvendigvis et argument for denne loven, det er jo likegodt et argument for å fjerne regelen om at man ikke kan flytte utenlands.
|
|
|
#5 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sjølvsagt kan ein bruke dei fleste argument akkurat som ein vil |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)Denne var jeg i utgangspunktet rivende uenig i, men når jeg tenker på det er jeg veldig enig med Alfa. Det er barnas hensyn som må veie tyngst, og det er nok også mange hovedsamværsforeldre (litt usikker på begrepene ennå, sorry) som "puller rank" på samværsforelderen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Stadig underveis
Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)Jeg er særdeles opptatt av viktigheten av at barna får omsorg fra både mamma og pappa, men jeg er ikke sikker på at det er bra for et menneske å ha to hjem
|
|
|
#8 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)Jeg er delvis enig i en slik lovregulering, og delvis uenig.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Sv: Vil nekte skilte foreldre å flytte (VG)Lovforslaget burde jo egentlig oppmuntre alle til å samarbeide da. Egentlig. |
|
|
|
![]() |
|
|