|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Sitter du foran eller bak når du tar taxi alene? | |||
Foran |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 9,30% |
Bak |
132 | 76,74% |
Det varierer |
24 | 13,95% |
Jeg trives best på taket |
0 | 0% |
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Sitter bak. Aner ikke hvorfor, men det er bare en vane. Da trenger man ikke alltid snakke med sjåføren, kanskje?
![]() |
#43 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Sitter alltid bak, liker å ha oversikt
![]() |
#50 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Jeg tar mye taxi, og sitter alltid bak.
![]() |
#51 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Er jeg alene, varierer det litt, men kanskje litt oftere foran. Er vi flere, sitter jeg nesten alltid foran. Det er bedre plass der.
![]() |
#52 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Nå er det ufattelig lenge siden jeg har tatt taxi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Nå setter jeg meg alltid bak. Før satt jeg meg alltid foran. Jeg har aldri tenkt over hvorfor. Mulig at det var slik fordi jeg kom fra en liten plass, så da var det stort sett sjåfører jeg kjente. Tok med meg vanen da jeg flyttet til storbyen, men underveis har det endret seg. Nå når jeg ser at noen av dere skriver at det blir for intimt å sitte foran, så føles det ut som om det er svaret på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Jeg sitter alltid foran, har aldri tenkt på at jeg kanskje ikke burde det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Alltid bak og på høyre side. Jeg bruker bestandig bilbelte, men har mobilen klar og har notert med taxinummeret *paranoid* I tillegg betaler jeg bestandig med kort, og når taxisjåføren trekker det er det registrert at jeg har vært der.
![]() |
#56 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Jeg sitter alltid bak. Kun en eneste gang har jeg sittet foran - da glemte jeg meg helt vekk, heiv meg inn foran og satt deretter hele turen og følte meg skikkelig ukomfortabel.
![]() |
#57 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?Er det nå man skal sjekke alle opp mot NT osv.
![]() |
#58 |
Peppy!
|
![]() Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?
Jeg er like risikoavers som Martis - nøyaktig samme fremgangsmåte. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|