Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sitter du foran eller bak i taxi?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sitter du foran eller bak når du tar taxi alene?
Foran 16 9,30%
Bak 132 76,74%
Det varierer 24 13,95%
Jeg trives best på taket 0 0%
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-08, 20:22   #41
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?

Sitter bak. Aner ikke hvorfor, men det er bare en vane. Da trenger man ikke alltid snakke med sjåføren, kanskje?
(Setter meg foran om jeg kjenner sjåføren)

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 20:25   #42
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sitter alltid bak.

Gammel 26-04-08, 20:28   #43
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sitter alltid bak, liker å ha oversikt

Gammel 26-04-08, 20:31   #44
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Alltid bak!

Gammel 26-04-08, 20:39   #45
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har taxiskrekk, så jeg tar bare taxi hvis jeg har over 39 i feber. Og da sitter jeg bak i halvsvime. Nåde den sjåføren som begynner å småprate.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 20:40   #46
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Selv om jeg sitter bak ender jeg omtrent alltid opp med å prate med sjåføren likevel. Jeg synes de generelt er forferdelig pratesjuke .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 20:42   #47
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

sitter helst bak..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 20:43   #48
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange rare folk her.

Gammel 26-04-08, 20:57   #49
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Bak. Ikke komfortabel med å sitte foran. Det blir for intimt?

Tror det er samme greia med meg. Selv når vi fyller en taxi med folk, så sørger jeg for å få sitte bak.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 21:00   #50
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tar mye taxi, og sitter alltid bak.

Mest fordi det er lettere å unngå småprat dersom man ikke er i humør til det.
I Oslo sitter jeg bak fordi det er utrolig mange snåle sjåfører som jeg ønsker å ha litt avstand til.

Gammel 26-04-08, 21:15   #51
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er jeg alene, varierer det litt, men kanskje litt oftere foran. Er vi flere, sitter jeg nesten alltid foran. Det er bedre plass der.

Gammel 26-04-08, 21:20   #52
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Nå er det ufattelig lenge siden jeg har tatt taxi.

Mener å huske at jeg alltid satt fremme når eg satt på med min bror som hadde taxi til skolen på grunn av knekt fot. Men da var det på grunn av at han hadde gips til låret og fikk ikke plass om han ikke heiv foten opp i sete.

*Tar aldri taxi*

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 21:24   #53
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Nå setter jeg meg alltid bak. Før satt jeg meg alltid foran. Jeg har aldri tenkt over hvorfor. Mulig at det var slik fordi jeg kom fra en liten plass, så da var det stort sett sjåfører jeg kjente. Tok med meg vanen da jeg flyttet til storbyen, men underveis har det endret seg. Nå når jeg ser at noen av dere skriver at det blir for intimt å sitte foran, så føles det ut som om det er svaret på det.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 21:31   #54
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Jeg sitter alltid foran, har aldri tenkt på at jeg kanskje ikke burde det.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 21:49   #55
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Alltid bak og på høyre side. Jeg bruker bestandig bilbelte, men har mobilen klar og har notert med taxinummeret *paranoid* I tillegg betaler jeg bestandig med kort, og når taxisjåføren trekker det er det registrert at jeg har vært der.

Gammel 26-04-08, 21:51   #56
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sitter alltid bak. Kun en eneste gang har jeg sittet foran - da glemte jeg meg helt vekk, heiv meg inn foran og satt deretter hele turen og følte meg skikkelig ukomfortabel.
Jeg føler for å ha litt avstand mellom meg og dette totalt fremmede mennesket som skal kjøre meg hjem.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 22:08   #57
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det nå man skal sjekke alle opp mot NT osv.

Gammel 26-04-08, 22:11   #58
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Alltid bak og på høyre side. Jeg bruker bestandig bilbelte, men har mobilen klar og har notert med taxinummeret *paranoid* I tillegg betaler jeg bestandig med kort, og når taxisjåføren trekker det er det registrert at jeg har vært der.

Jeg er like risikoavers som Martis - nøyaktig samme fremgangsmåte.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 22:16   #59
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bak. Med sikkerhetsbelte og betaler alltid med kort.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 23:35   #60
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Mange rare folk her.

Vel, hadde du møtt en del av sjåførene her i byen tror jeg du hadde syntes det var snålere om man valgte å sitte foran.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.