|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
|
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Storebror var som oftest nok underholdning, men tydde til tv'n i ny og ne, ja. Aldri vært noen stor fan av å la barn ligge og gråte for å "venne de til det", men man kan strengt tatt ikke slippe storesøsken på bakken for å ta opp småsøsken heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?
Ikke sant? Noen ganger må den største komme først og det helt uten minsten i bæresjal og alt.
![]() |
#44 |
|
For festlig nok, hvis storesøsken opplever at de blir prioritert når de trenger det, så trenger de det plutselig ikke så ofte lenger. Det var aldri noe pes med å bli avbrutt i amming og sånt, selv om jeg hadde storebror hjemme på fulltid da lillebror ble født, og et halvt år etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Ringskrømt
|
Det er sant. Jeg har hatt storesøster hjemme hele tiden, og i begynnelsen måtte hun også sitte på fanget under ammestundene.
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 27-04-08 kl 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Jeg lar ikke minste se på tv enda (3 mnd), men har ikke store prinsipielle kvaler med det heller. Hun er bare rett og slett så rolig at hun roer seg andre steder. Dessuten har hun to storesøsken som lager mer liv og røre enn tv.
![]() |
#47 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: stavanger
![]() |
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?hei takk for svar har jo babybjørn sele så får vel begynne med den da. Småen er ikke så gla i når vogna står i ro og jeg er alenemor
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Både for din egen del og for babyen sin del, så vil jeg anbefale deg å anskeffe deg bæresjal i stedet for Baby Bjørn bæresele. Baby bjørn skal og kan du ikke bruke over lengere tid, mens du kan bære ubegrenset i et bæresjal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Lar dere barna se på tv?
![]() |
#50 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Re: Sv: Lar dere barna se på tv?Bæresjal eller Mei tai er MYE bedre en BB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?For å støvsuge fungerer det utmerket med babybjørn.
![]() |
#52 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Ergo bæresele er like enkel som babybjørn, men bedre for både stor og liten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enig der.
![]() |
![]() |
#54 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Storesøster kunne la seg underholde av Teletubbies eller Bjørnen i det blå huset. Ho mista interessen etter 10-20 minutt, så det begrensa seg sjølv.
![]() |
#55 |
♡
|
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Jeg støvsugde for å få gutta til å sove jeg.
![]() |
|
|