|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Hvis nøden er stor åpner jeg flasken og drikker. Ungene får aldri noe før det er betalt.
![]() |
#42 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Eda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Da skal jeg være ekstremt tørst, og det er meget sjeldent.
![]() |
#43 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Hvis poden er veldig tørst eller sulten og vi er på en omfattende storhandel, får han drikke en slurk av flasken eller begynne å spise på et rundstykke. Vi betaler selvsagt for varen. Smaker aldri på frukt, mandler, godterier o.l.
![]() |
#44 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Jeg skal være veldig tørst før jeg åpner en flaske, og jeg skal være helt sikker på at jeg har penger til å betale den også.
![]() |
#45 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Betaler først.
![]() |
#46 |
Undrende
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Jeg smaker/åpner aldri noe jeg selv skal ha (og det å smake på frukt for å sjekke kvaliteten har jeg aldri gjort - for det synes jeg er en uting. Er varen dårlig, kan man jo ta den med tilbake til butikken og klage). |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Er jeg ekstremt tørst, så tar jeg en slurk av flaska ja - synes ikke det er en uting jeg. Jeg betaler da
![]() |
#48 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?
Det kan man jo, men jeg kjenner meg selv så godt at det hadde jeg rett og slett ikke giddet. Det kan godt hende at det er en uting, men der synder altså jeg (ikke ofte, men det hender)
![]() |
#49 |
høyt og lavt
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?egentlig ikke men hvis det er på sommeren hender det at jeg tar en slurk eller at ungene får noe å drikke
![]() |
#51 |
Trademark: Imperfection
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Hvis nøden er stor kan jeg gi Magnus et rundstykke eller noe som ikke er koster pr kg, slik at prisen ikke blir feil.
![]() |
#52 |
... med mjuke pigger...
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Nei, sånt gjør man ikke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() Re: Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Nei, det gjør jeg ikke. Ungene får aldri noe de heller.
![]() |
#54 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Åpner ingenting før det er betalt for. Lærer barna å vente til vi har betalt for det vi skal ha så da kan jo ikke jeg gjøre noe sånt heller!
![]() |
#55 |
Off the map.
|
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Hvis jeg er i butikken og det er grisevarmt og jeg skal handle mye, ja da åpner jeg heller ei vannflaske enn å bli uvel. Var det en ansatt i nærheten så hadde jeg sagt ifra. Hadde jeg med unger så kan det tenkes de fikk noe å drikke, evt noe å spise hvis det var lang kø eller lignende. Men det tror jeg ikke har skjedd. Sist redigert av mkj : 30-04-08 kl 00:28. Årsak: spaceknappen min er helt på bærtur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Ja, det gjør jeg uten blygsel. Noe av det jeg gleder meg til når jeg skal handle på Ultra, er å plukke med meg en Brämhults juice med jordbær/lime, og smatte meg gjennom butikken med denne. Som nevnt tidligere i tråden har de (hatt) flaskeholdere på handlevognen, og oppfordret til å ta med seg en flaske fra kjølerne ved inngangen.
![]() |
#57 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Det er jo ikke stjeling når butikken oppfordrer til det. På Ultra er det veldig vanlig. Jeg gjør det stort sett ikke, men det er vel fordi jeg gjerne har med vannflaske hvor enn jeg går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Eda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?
Jo! Jeg! Og jeg åpner som regel alltid flaskevann / brus før jeg kommer til kassen. Ser virkelig ikke problemet.
![]() |
#59 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Eda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?
Jeg har faktisk ikke det. Jeg hadde en morfar som gjorde det hver gang vi var i butikken omtrent, og jeg syns det var så utrolig flaut at han gjorde det at jeg aldri kunne ha gjort det samme selv ...
![]() |
#60 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?
Nei, til alt du spør om. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|