Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er du distré/glemsk?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-08, 16:40   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du distré/glemsk?

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Nok et bevis på at jeg er distre.
Da ene gutten min gikk i 1 klasse fikk han sitte på med en nabo på skolen en morgen jeg ikke hadde bil, etter å ha sendt han av gårde så kommer jeg inn å ser at matboksen hans med mat står igjen på benken, naboen kommer innom en tur etter å ha levert ungene på skolen og jeg nevner matboksen og hun sier at hun kan jo kjøre den opp til han på skolen. vel hun reiser av gårde og kommer innom meg igjen etterpå. og nok en gang ser jeg en matboks med mat i. og begynte å tenke at det var jo den boksen jeg hadde sett i tidligere, begynner å lure på hva det var i den boksen hun hadde reist opp med, hun sier at hun kan reise opp nok en gang, og det var jo litt bra for den boksen jeg hadde sendt opp først var det bare noen gamle skorper i. tror han hadde blitt skuffet i matfri hvis jeg ikke hadde oppdaget dette.

Det der kunne jeg også funnet på.

Gammel 07-05-08, 22:49   #2
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Litt på siden, men også et eksempel på hvor distre man kan bli i ammetåka f.eks: "bære en body i armkroken og legge den pent oppi barnevogna, for så å finne ut at det ikke er noen baby inni den..." Sambo så rart på meg i noen sekunder, før han brølte ut i latter. Med god grunn.

Gammel 07-05-08, 22:52   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Litt på siden, men også et eksempel på hvor distre man kan bli i ammetåka f.eks: "bære en body i armkroken og legge den pent oppi barnevogna, for så å finne ut at det ikke er noen baby inni den..." Sambo så rart på meg i noen sekunder, før han brølte ut i latter. Med god grunn.

Det er den beste. *tørker lattertårer*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.