Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dette opplevde vi i dag

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-08, 18:08   #41
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette opplevde vi i dag :(

Skrekk og gru. Godt at det endte bra. Det viser jo hvor viktig det er med svømmeundervisning.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 18:42   #42
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en forferdelig opplevelse! Flere steder langs brygga er det noen kjipe understrømmer, så det kan jo være riktig farlig å falle i vannet der.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 18:59   #43
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Hjelpe meg så skummelt for dere.

Vi har ei som ikke er redd for vann i det hele tatt og driver å jobber med at når vi er på bryggekanten så må man legge seg ned om man skal se på vannet, ellers går vi langt unna.

Godt det gikk så bra med storebror tross alt.

Gammel 12-05-08, 19:14   #44
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Fytti, så skummelt. Fint at pappaen er en svømmedyktig helt.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Men jammen kom det raskt på nettet for det må jo akkurat ha skjedd når det ble lagt inn. Jeg stod igjen litt for å vri opp klærne og samle litt sammen og etter at lillebror ville mot kanten skjønte jeg at det var best å trekke andre veien og da var klokka 14.04. Og allerede da hadde det visst kommet på nett!

De hørte det nok på politiradioen, som de rapporterer fra simultant, dersom de får alle opplysninger de trenger fra oppropet (eller hva det nå heter).

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 19:31   #45
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

For en guffen opplevelse. Godt det endte bra.

Det er derfor jeg er hysterisk når ungene er alene med meg ved vann. Jeg stoler ikke på at jeg vil klare å redde dem på egenhånd, selv om jeg kan svømme.

Vi bor et steinkast fra sjøen, og jeg merker at det er noe jeg kommer til å være redd for i hele oppveksten deres.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 19:37   #46
Left
Passiv

Standard

Åh jeg kjente hårene reiste seg i nakken jeg nå
Veldig bra at det gikk bra! Storebror går vel litt lenger inn på brygga neste gang antakelig? Han måtte jo blitt kjemperedd stakkar?

Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 19:38   #47
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oj, oj, oj - glad det endte godt. Skummel opplevelse.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 19:26   #48
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åh, for en skrekkelig opplevelse!

Skjønner jo nå at jeg ikke var helt gal som ville at eldste skulle ha på seg vest da hun og faren skulle på Aker Brygge (eldste var ca 4)! Masse mennesker, båter og vann.. Panikk for meg!

La pappa være en helt for storebror, det var han virkelig!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.