Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en spilloppmaker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-08, 11:00   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en spilloppmaker?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Det er ikke morsomt hvis ikke alle har det morsomt.

Nettopp. Derfor hater jeg sånne utrolig harry utdrikningslag hvor brud/brudgom skal drites ut mest mulig mens de andre ler.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 11:45   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Hm, vi har et ikke-fungerende tastatur stående. Og en pose karsefrø. Da vet jeg hva jeg kan finne på i dag.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 11:45   #3
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ingen spilloppmaker. Og kan risikere å bli småmuggen dersom noen spillopper med meg. :humørløs:

Sånn helt alvorlig, så kan en artig spillopp være... artig. Men ofte er de ikke det. Man skal kjenne sitt publikum, dersom ens practical jokes skal være morsomme også for den som blir kødda med.

Gammel 13-05-08, 11:51   #4
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg får alltid skylda for skøyerstreker på jobb... Kan ikke skjønne det...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 00:23   #5
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Arbeidskaren var i bursdag til en kompis og da hadde vi pakka inn en oppblåst ballong med hundre kroner i. det ble en del fliring før han fikk smelt ballongen og fikk tak i pengene sine.

Året før hadde vi pakka inn hundre kr (penger er populært å ønske seg) slik at det så ut som en gedigen smellbonbon. Arbeidskaren sa at de måtte dra i hver ende slik at den åpna seg. De hadde gått rett på limpinnen og gikk på terassen for å smelle den. Det hadde blitt masse fliring før kompisen og mora turde dra i hver sin ende. Papiret revna og ei eske med hundre kr falt ut.

Kompisen "hevna seg" når arbeidskaren hadde bursdag. Da kom han med ei diger eske, og i den var det selvsagt masse andre pent innpakka esker. tror det var ti til sammen. Til slutt kom arbeidskaren til ei bitte lita eske, åpna den og fant ingen ting. Den var tom! Kompisen flira brett og dro en hundrelapp opp av lomma.

Gammel 14-05-08, 21:58   #6
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Ingen flere som har gjort noen sprell?

Gammel 16-05-08, 11:34   #7
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Jeg synes ikke sånne ting er noe særlig morsomt jeg heller. Å ta ut musekulen kan jeg le av, men når det går mer på å drite folk ut eller gjøre dem flaue så synes jeg ikke at det er gøy.
Jeg husker med skrekk en julaften i min barndom når noen hadde puttet en pengeseddel opp i en flaske for så å lime korken fast med superlim. Jeg var ikke særlig gammel, og synes det var veldig ubehagelig. Spesielt siden alle andre synes det var veldig morsomt og ville ha meg til å få opp flasken. Nei, sånt synes jeg ikke noe om.

Gammel 16-05-08, 13:25   #8
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Ooo, nå kom jeg på at jeg lakkerte tåneglene til samboeren min knall røde mens han sov. Skulle likt å være flue på veggen når han skiftet i garderoben på jobb om morgenen, hehehe.

Hadde noen kommet med kake til meg hadde jeg blitt kjempeglad, og når jeg oppdaget sardinene ville jeg blitt kjempelei meg (gledet meg til kake jo!), deretter ville jeg antagelig blitt sur. Du kødder bare ikke med maten min!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.