|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en spilloppmaker?Pffff... Så kjedelig dere er, som ikke synes det er gøy med gode gammeldagse spillopper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en spilloppmaker?
![]() |
#43 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en spilloppmaker?Arbeidskaren var i bursdag til en kompis og da hadde vi pakka inn en oppblåst ballong med hundre kroner i. det ble en del fliring før han fikk smelt ballongen og fikk tak i pengene sine.
![]() |
#44 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en spilloppmaker?Ingen flere som har gjort noen sprell?
![]() |
#45 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en spilloppmaker?Denne har jeg prøvd!
![]() |
#46 |
Textrovert
|
Jeg er også humorløs. Jeg synes faktisk at svært lite av det som er beskrevet i denne tråden høres noe særlig morsomt ut. Jeg tar sikkert meg selv altfor høytidelig, men jeg tolket slike morsomheter som noe negativt hadde det skjedd med meg. En slags "egentlig vil vi drite deg totalt ut, men vi skjuler oss bak at vi kan kalle det humor, slik at vi kan si at du er sur og kjip dersom du blir lei deg".
Jeg har vært på ett sånt. Aldri, ALDRI mer!
![]() |
#47 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Er du en spilloppmaker?Det er nok ikke min form for humor i det hele tatt. Vi har mange familiemedlemmer og bekjente som synes utkledning er toppen av moro. På hytteturer eller lystige lag kommer det alltid en eller annen som har på seg en rar hatt, klovnenese eller noe. Og mens andre ler så tårene triller sitter jeg der og skjønner ikke helt hva som er så morsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Introvert optimist
|
Jeg skjønner godt at hun ikke synes det var moro. Det er noen settinger som passer bedre for tøys og tull enn andre.
![]() |
#49 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du en spilloppmaker?Jeg kan godt finne på skøyerstreker ja, og har et arbeidsmiljø hvor det er rom for slikt. |
![]() |
![]() |
#50 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en spilloppmaker?Jeg synes ikke sånne ting er noe særlig morsomt jeg heller. Å ta ut musekulen kan jeg le av, men når det går mer på å drite folk ut eller gjøre dem flaue så synes jeg ikke at det er gøy.
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du en spilloppmaker?Ooo, nå kom jeg på at jeg lakkerte tåneglene til samboeren min knall røde mens han sov. Skulle likt å være flue på veggen når han skiftet i garderoben på jobb om morgenen, hehehe. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|