|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en tatovering?Jeg vil ha en med håndavtrykket til Nicholas og kanskje navnet hans. Men tør ikke.
![]() |
#43 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du en tatovering?Nei. Men alle tipper at jeg har. Jeg vet ikke om jeg har det beste eller verste fra to verdener?
![]() |
#44 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Har du en tatovering?Ja, og nei. Jeg har en søt liten edderkopp på skulderen min. Jeg liker egentlig ikke edderkopper, men akkurat denne syns jeg er litt søt og feminin på en måte. Har hatt den i ti år nå, og er like stolt av den i dag som jeg var den dagen jeg fikk den. Drømmer nå om tattis nr to.
![]() |
![]() |
#46 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Har du en tatovering?Nix, jeg må innrømme at jeg er blant dem som enda har til gode å se en eneste tatovering jeg faktisk synes er fin. Men jeg respekterer at folk har forskjellig smak
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du en tatovering?Nei, jeg har ikke tatovering, og jeg kommer heller ikke til å ta det noensinne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du en tatovering?
åh... Du da...
Det kommer vel kanskje helt an på hvor man tar den og hvor høy smerteterskel man har.
![]() |
#49 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du en tatovering?Nei jeg har ikke, ønsket meg det en kort periode da jeg var 30, men det gikk fort over.
![]() |
#50 |
Pauset
|
![]() Sv: Har du en tatovering?Jeg har to prentet på kroppen, og fem på papiret/i hodet som skal på fortløpende. Er veldig fornøyd med begge mine. Kunne aldri i verden tatovert på meg noe upersonlig og glorete som rose, delfin, kirsebær eller en stygg tribal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du en tatovering?Nei, det har jeg ikke og jeg kunne ikke tenke meg det heller. Jeg synes ikke det er pent.
![]() |
#52 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Har du en tatovering?Nei, det har jeg ikke.
![]() |
#53 |
Guardian of the galaxy
|
Det er fullt mulig å tatovere noe av dette og ha en personlig greie rundt det.
![]() |
#54 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en tatovering?Ja, og ja. Jeg har en dårlig en på høyre skulder, og en lekker en på innsiden av ankelen. Det sier seg kanskje selv hvilken jeg angrer på?
![]() |
#55 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#56 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har du en tatovering?Nei, jeg har ikke tatovering. Tror de fleste som kjenner meg skjønner hvor uaktuelt det er. Derfor har jeg ikke heller fått noen advarsler fra mine foreldre. Jeg er veldig glad for at jeg ikke tok en som yppig 17-åring - jeg har gått så mye opp og ned i vekt at en yndig liten delfin ville sett ut som en forvokst kobra nå.
![]() |
#57 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du en tatovering?Jeg har lenge ønsket meg en, men nå kan jeg ikke ta en.
![]() |
#59 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har du en tatovering?Jeg planlegger å få meg en tatovering om et par år. Min kjære hevder at jeg kommer til å trekke meg i siste liten, men jeg tror jeg tør. Jeg har trålet nettet etter inspirasjon, men ikke funnet noe særlig. Jeg vet hva jeg vil ha, men ikke helt hvordan den skal se ut. Den skal være liten, svart, inneholde tre bokstaver på en eller annen måte, og se pen ut. Jeg tror jeg vil ha den på hoftekammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du en tatovering?Monsoon, en god tatovør kan hjelpe deg og lage ornamentikken.
![]() |
|
|