Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan klarer dere det??

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 21:02   #41
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan klarer dere det??

Hvem sier at vi klarer det?

Vi vasker hus hver tordsdag. Kun feber over 40 er god nok grunn til å slippe unna. Så vasker/støvsuger mannen over gulvene mandager - og vi begge rydder etter at ztjerna har lagt seg hver dag.

Likevel ser det ikke halvparten så ryddig og oversiktelig ut som før ztjerna dumpet inn i huset.

Men det var et godt bytte

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:14   #42
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Jeg syns jeg er flink som støvsuger annenhver dag jeg. Da lillegutt bare ålte seg og ikke krabbet så støvsuget jeg HVER dag, DA var jeg stolt da!

Det er vel mer normalt, ja, jeg er lettere nevrotisk.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:18   #43
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det står i menighetsbladet. Fnis.

RÅLL!!

Gammel 07-11-06, 21:31   #44
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

RÅLL!!

Du har mye å lære, Vimsemor.

Tror du forresten at jeg egner meg som søndagsskolelærer?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:32   #45
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Du har mye å lære, Vimsemor.

Tror du forresten at jeg egner meg som søndagsskolelærer?

Ja.
Bare du ikke ler for høyt og skrålende.

Gammel 07-11-06, 21:33   #46
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

RÅLL!!

Hva betyr dette? (Har sett at du har skrevet det flere ganger, men ikke skjønt hva det betyr. :dum: )

Gammel 07-11-06, 21:34   #47
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Ja.
Bare du ikke ler for høyt og skrålende.

Jeg skal vurdere det ut uka. Noen mener tydligvis at jeg egner meg som det. Jeg sto visst på ei liste.

Gammel 07-11-06, 21:34   #48
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Jeg skal vurdere det ut uka. Noen mener tydligvis at jeg egner meg som det. Jeg sto visst på ei liste.

Fnihis!!

Gammel 07-11-06, 21:35   #49
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Hva betyr dette? (Har sett at du har skrevet det flere ganger, men ikke skjønt hva det betyr. :dum: )

Hun himler med øynene fordi jeg sa noe som hun syntes var teit eller sært eller rart. *oversetter*

Gammel 07-11-06, 21:35   #50
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Rulle med øynene.

Gammel 07-11-06, 21:37   #51
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Fnihis!!

Bare fnis du.

Gammel 07-11-06, 21:37   #52
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Aha! råll!

Gammel 07-11-06, 21:38   #53
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Da kan du innføre at barna ikke trenger å komme på gudstjenesten først, men kan komme rett på søndagsskolen.

Hilsen mamma til en rastløs 4-åring.

Gammel 07-11-06, 21:38   #54
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg klarer det ikke
Her er det kaos som råder.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:40   #55
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg klarer det ikke, og det var en uendelig lettelse å innse det. Vi har en fin strategi: Vi sørger for å ha besøk omtrent en gang i uka, for å tvinge oss til å vaske gulv og rydde skikkelig.

Det er en god strategi. Jeg setter spesielt pris på sånne som sender melding en halvtime før de kommer, da får jeg til og med gjort det unna i et visst tempo. Noen som har lyst til å ta seg en tur?

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:44   #56
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen problemer med å takle hverdagsmas, rotete hus, skitne unger og overtidsarbeid. Ja, det tipper over i blant, men det går ikke inn på meg. Jeg bekymrer meg ikke. Alt i alt klarer jeg meg bra, og jeg disponerer tiden rimelig greit.

Det som tapper meg helt for energi og nærmest nullstiller meg, er sambo. Når han gjør noe dumt, eller ikke gjør "sin del" faller jeg nærmest sammen, og jeg tenker da alltid på hvordan livet vil være uten ham (og dessverre kommer jeg alltid frem til det samme; mye enklere).

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:44   #57
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

1. Har vaskehjelp en gang i uken.
2. Har feiekost stående klar på kjøkkenet.
3. Måltidene inntas på kjøkkenet, og KUN på kjøkkenet.
4. Lev med det noen år, det går over

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:49   #58
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Da kan du innføre at barna ikke trenger å komme på gudstjenesten først, men kan komme rett på søndagsskolen.

Hilsen mamma til en rastløs 4-åring.

Det kan man da om man vil.

Gammel 07-11-06, 22:04   #59
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Nesj... Man vet jo aldri når det begynner..

Gammel 07-11-06, 22:51   #60
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, vi har noen rutiner...

Rydder opp kjøkken etter frokost før jeg går på jobb.
Setter på en maskin klær før jeg går på jobb, JA, den må ligge i fem timer etter den er ferdig...
Vi spiser bare på kjøkkenet, rydder opp mens vi lager mat og rydder opp etter vi har spist.
Jeg rer alle senger før jeg går på jobb, Markus rydder lekene sine inn på rommet før leggetid.
Ellers støvsuger jeg stort sett hver dag, iallfall annenhver dag, storesøster hjelper meg å legge sammen klær.
Vi rydder alle litt, hele tiden. Det ser stort sett veldig bra ut.

Det hender det flyter over, men da tar vi oss kjapt inn igjen.
Jeg klarer heller ikke slappe av i rot...

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.