|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvorfor er det så "in" å være for kongehuset, selv om de fleste er for demokrati?
Som sagt; Jeg er for monarki.
|
|
|
#2 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er det så "in" å være for kongehuset, selv om de fleste er for demokrati?
Mee too
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Hvorfor er det så "in" å være for kongehuset, selv om de fleste er for demokrati?In å være for kongehuset? I min krets, som jeg regner for å være rimelig up to date, er til og med Høire-velger-vennene mine negative, kritiske, eller uttalte motstandere av kongehuset.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvorfor er det så "in" å være for kongehuset, selv om de fleste er for demokrati?Uansett om mange her på FP mener at det ikke er "in" å være for kongehuset, mener jo dessverre de fleste av våre folkevalgte det motsatte: |
|
|
|
#6 |
|
This is normal!
|
Sv: Hvorfor er det så "in" å være for kongehuset, selv om de fleste er for demokrati?Jeg ser heller ingen grunn til at et demokrati skal ha et monarki på toppen. Stillinger/posisjoner skal ikke gå i arv etter min mening. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvorfor er det så "in" å være for kongehuset, selv om de fleste er for demokrati?Fine kongehuset.
|
|
![]() |
|
|