|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Eggdonasjon (gikk nå på Nrk1)Eggdonasjon er helt greit det, på lik linje med sæddonasjon, MEN barnet må ha krav på å få vite hvem donoren er. Det syns jeg er en menneskerett....der det er mulig |
|
|
|
|
|
#2 |
|
er her
|
Sv: Eggdonasjon (gikk nå på Nrk1)Jeg er også for,
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Eggdonasjon (gikk nå på Nrk1)Jessica: Jeg synes du er temmelig hårsår. Det var overhodet ikke meningen å plukke i stykker argumentasjonen din eller å være vrang mot deg, slik du skriver i prikkekommentaren. Tvert imot mente jeg bare å gjøre saken litt klarere fordi Sitron ble så sur på deg, og jeg pleier å tro at dersom folk forstår hva diskusjonspartneren mener, så er det mindre risiko for at de flyr i synet på hverandre.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Sv: Eggdonasjon (gikk nå på Nrk1)
Er ikke dette outing? Er ikke du moderator? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Det er ingen regler mot "outing" av prikker. Og jeg er moderator, ja. Det er en av grunnene til at jeg av og til går inn i diskusjoner der en eller begge parter er veldig sure, og prøver å klargjøre litt så det ikke skal bli fullt så mange misforståelser. Det virker som om du tror jeg gjør det for å krangle med deg eller noe slikt, men det gjør jeg ikke.
Det gjør du selvsagt som du vil med. Jeg går uansett ikke inn i noen "prikkeduell" med deg.
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Javisst har jeg en tendens til det. Jeg synes til og med "tendens" er et ganske svakt ord i denne sammenhengen.
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Eggdonasjon (gikk nå på Nrk1)Når jeg diskuterer, er jeg interessert i å finne ut hvilke argumenter som er gode, og hvilke som ikke holder vann. Jeg synes det er pussig at noen synes det er en uakseptabel debatteknikk.
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Eggdonasjon (gikk nå på Nrk1)Jeg lurer på en ting, Jessica; hvordan driter jeg deg ut? Det er tross alt du som kommer med lite gjennomtenkte kommentarer. Pleier du alltid skylde på andre når du tar feil?
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Eggdonasjon (gikk nå på Nrk1)Jeg er for både sæd- og eggdonasjon.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Helt enig. Der står jeg og |
|
|
|