|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gardiner?Jeg er ikke fan av minimalisme og heller ikke fan av gardiner og persienner. Vi har gardiner på soverommene, og det er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Har du gardiner?Du må være blomsterekspert, Hønni. Jeg har lært at gullranker ikke vil vokse på yttervegger. Dine er jo flotte.
![]() |
#43 |
Djevelsk
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gardiner?
![]() |
#44 |
♡
|
Jeg er absolutt ingen ekspert. Men disse liker visst min noe uoppmerksomme kjærlighet
![]() |
#45 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Har du gardiner?Både og.. på de store vinduene våre har jeg på noen lange gardiner, og på noen lift (kjøkknet).
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 08-11-06 kl 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Har du gardiner?Vi har gardiner. Men jeg er ikke så veldig flink til å trekke de for når jeg flyr rundt omkring i nettoen. (Vil ikke helt innse at jeg bor i et byggefelt med studentboliger.)
![]() |
#49 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Har du gardiner?Hadde ikke før, men ble lei av de nakne vinduene og skaffet meg gardiner etter at vi flyttet sist. Gardiner på soverommet, derimot... Har bare ikke fått sydd de opp enda. (Men det er i 2. et og har utvendige persienner, altså) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Har du gardiner?Da jeg gikk tur i går morges tenkte jeg på noe. Mange har alle gardinene trukket for. Er det ikke fryktelig ubehagelig å sitte bak disse gardinene? Vi har grønn presenning foran to vinduer nå og jeg føler virkelig meg fanget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Elsker gamlis- godis
Sambo trekker for, og jeg trekker fra. Har bare persienner der det er innsyn fra naboen. Jeg vil kunne se ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gardiner?Panelgardiner på stua, persinner på kjøkkenet og hva som helst som holder lyset ute om sommeren på soverommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gardiner?Vi har gardiner på nokre rom, og skal ha på resten også... går ikkje alltid så fort. FLytta hit i juli. Vi har persienner på dei roma uten, så det går så bra så lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Har du gardiner?I stua har vi nå kraftige tette gyldenbeige gardiner, og stua ble helt annerledes når de kom opp. Lys toscana-veggen ble bare lekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gardiner?Jeg har ikke gardiner på stua,vi har ingen gjenboere, og har to flotte store vinduer som slipper inn masse lys, det er noe av det beste ved vår leilighet synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Nytt år, nye muligheter
|
Godt å høre at det finnes flere kjappinger |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gardiner?Jeg har gardiner. I huset mitt passer det ikke uten, rett og slett. I tillegg hjelper gardiner å holde bedre støynivå og slipper ikke inn så mye kulde gjennom vinduene
![]() |
#60 |
Sær og kresen
![]() Sv: Har du gardiner?Jeg har visst det.
![]() |
|
|