|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du gardiner?Gardiner må jeg ha ellers hadde blitt temmelig nakent og rart.Jeg har mange vinduer i hele huset og vil ikke at naboer skal ha fritt innsyn
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du gardiner?Vi har gardiner i alle rom ja. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
♡
|
Sv: Har du gardiner?Vi har vanlige gardiner på soverommene, lift på kjøkkenet, og siden vi ikke har noen gjenboere har vi gullranker som ramme rundt vinduene i stuen.
Gutta (02) og Lillesøster (06) Sist redigert av Hønni : 01-06-11 kl 21:14. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Har du gardiner?Har gardiner på alle rom ja - men trekker de aldri for. Har persienner på stua og lystett rullegardin på soverommene. Prøvde oss uten gardiner da vi flyttet inn, men trivdes ikke med det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du gardiner?Akkurat her vi leier har vi gardiner, men jeg liker ikke gardiner. Til nød liker jeg liftgardiner på kjøkkenet. Der vi har bodd før har vi ikke hatt gardiner - kun persienner. I nyhuset skal vi ha lamellgardiner, men det er jo heller en form for persienner. Svigermor brukte 3 år på å slutte og mase om vi ikke skulle få oss gardiner med kappe.
|
|
|
#6 |
|
Djevelsk
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du gardiner?Vi har enda ikke gardiner oppe i stua, det skyldes at stua bare har vært ferdig oppusset i 6 mnd (ting tar tid) og at vinduene er vanskelige mtp gardiner. Det ene vinduet + verandadør er 3,5 meter og det andre vinduet er 4,5 meter.
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Har du gardiner?Jeg er ikke fan av minimalisme og heller ikke fan av gardiner og persienner. Vi har gardiner på soverommene, og det er det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Har du gardiner?Vi har gardiner. Men jeg er ikke så veldig flink til å trekke de for når jeg flyr rundt omkring i nettoen. (Vil ikke helt innse at jeg bor i et byggefelt med studentboliger.)
|
|
|
#10 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Har du gardiner?
Godt å høre at det finnes flere kjappinger |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Har du gardiner?Vi har gardiner ja. Panelgardiner og persienner i stua og liftgardin på kjøkkenet. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Har du gardiner?Forresten, jeg har 5 vinduer som jeg ikke har gardiner på, det passer liksom ikke. På ett av dem har jeg persienner. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Har du gardiner?Du må være blomsterekspert, Hønni. Jeg har lært at gullranker ikke vil vokse på yttervegger. Dine er jo flotte.
|
|
|
|
#14 |
|
Djevelsk
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#15 |
|
♡
|
Jeg er absolutt ingen ekspert. Men disse liker visst min noe uoppmerksomme kjærlighet
|
|
|
#16 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Har du gardiner?I stua har vi nå kraftige tette gyldenbeige gardiner, og stua ble helt annerledes når de kom opp. Lys toscana-veggen ble bare lekker. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har du gardiner?Både og.. på de store vinduene våre har jeg på noen lange gardiner, og på noen lift (kjøkknet).
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 08-11-06 kl 21:12. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Har du gardiner?Hadde ikke før, men ble lei av de nakne vinduene og skaffet meg gardiner etter at vi flyttet sist. Gardiner på soverommet, derimot... Har bare ikke fått sydd de opp enda. (Men det er i 2. et og har utvendige persienner, altså) |
|
|
|
![]() |
|
|