|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Just me
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har en Nintendo Wii, Nintendo DS, PSP også har vi spill til PC. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?vi har en ps1 liggende i et skap. har hatt den fremme men turbo er ikke intresert.
![]() |
#43 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har det ikke. Ingen interesse for sånt her i huset. Det kommer vel.
![]() |
#44 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har Xbox360 som mannen vant i en konkurranse. Han kjører ColinMcRae, mens ungene spiller Cars og Rattatouille en sjelden gang (vi snakker en-to gang i måneden, eller noe).
![]() |
![]() |
#45 |
Nattrangler
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Super Nintendo, Playstation 1 og 2 (2 stk av PS 2) og Nintendo Wii finnes her i huset.
![]() |
#46 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?De to store har hver sin Nintendo DS som kun blir brukt til flyreiser og lange bilturer :ûbersærmor:, og så har vi en Wii maskin som faktisk er morsom for hele familien ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
superbruker
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har mange. Vi har to Xbox-er og flere andre typer (husker ikke hvilke). Ungene har hver sin Nintendo DS. Ungene mener at jeg trenger en egen.
![]() |
#48 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har en PS2 som står og samler støv og aldri blir brukt. Og vi har funnet ut at så lenge vi ikke bruker den så er det minimalt med behov for å kjøpe noe annet, selv om det på papiret kan se moro ut.
![]() |
#49 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har en PS2 i bua og en PS3 på stua. Fint rim. Jeg spilte bittelitt Ratchet&Clank ei stund, helt til jeg innså at jeg er skikkelig dårlig til det. Mannen spiller fotballspill og GTA. Poden bruker den som dvd-spiller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Javel
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har PS2. Men utenom et Harry Potter spill så har vi kun Buzz og Singstar. Det blir ikke mye brukt, men hadde ungene fått fri tilgang hadde det nok blitt en del mer Buzz ja. De to eldste har også hver sin Nintendo DS, og jeg ønsker med en Wii.
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har Xbox og Wii. Mannen ønsker seg en Xbox360 også. Xbox`en vår er nesten helt utslitt. Den er brukt utrolig mye av oss begge. Nå er det stort sett filmer vi bruker den til. Wii spilles det endel på nå.
![]() |
#55 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har ps2, gamecube, og nintendo DS. Om sommeren blir det ikke brukt i det hele tatt. Men i vinterhalvåret blir det brukt innimellom. Man har liksom noen periode hvor man er hektet. Og nå snakker jeg om både små og store. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Nei, vi har ikke.
![]() |
#58 |
Live and let live
|
![]() Sv: Re: Sv: Har dere spillkonsoll(er)?
Kan man bruke den på Mac-skjerm? Må man ikke ha TV?
![]() |
#59 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har dere spillkonsoll(er)?Vi har en PS2, men den blir lite brukt. I tilegg har vi en gammel Nintendo, og guttene har hver sin Nintendo DS Lite som blir mye brukt.
![]() |
#60 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Re: Sv: Har dere spillkonsoll(er)?
Har ikke sjekket, jeg bare antar
![]() |
|
|