|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg hadde oppkjøring i fjor august, det var lett som ingenting! Jeg fikk ingen feil, han var så fornøyd med meg at jeg ble rent flau. Da jeg var ferdig spurte han om jeg ville si noe, om det var noe jeg følte jeg ikke hadde gjort riktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!
GPS er tingen da altså! Jeg er kun kjent på Oslo Vest (det er jo her jeg bor) og så fort jeg skal en annen plass i Oslo bruker jeg GPSen, genialt!
![]() |
#43 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Det jeg husker er at oppkjøringen begynte tidlig ettermiddag, så jeg havnet i rushet ved Olavsgård på vei tilbake til Lillestrøm. Så mesteparten av tiden ble brukt i sneglefart og en fot på klutchen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg måtte parkere i garasjen på laksevåg senter. Rygge inn og kjøre ut. kan være greit å øve på om du ikke føler deg trygg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Kjørte opp i 93 - hadde time tidlig på morgenen og jeg var livredd for å ende opp i sentrum og rushet - for jeg syntes det var så vanskelig å bytte fil når det var kø og masse biler. Jeg var heldig og kjørte utenom byen og det gikk bra.
![]() |
#46 |
høyt og lavt
![]() |
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!ja der jeg bor er det to sensorer som har kallenavnet strykejernet 1 og 2.
![]() |
#47 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg hadde to. Den første var sist i februar 1987. Det var glatte veier og dårlige kjøreforhold. På den aller siste kjøretimen dagen før oppkjøringen fikk jeg rett og slett kjeft av kjørelæreren for å kjøre for sakte. Jeg prøvde å argumentere for at jeg kjørte etter forholdene, men fikk ikke gehør for det. Dagen etter, på oppkjøringen, dro jeg på og kjørte helt etter fartsgrensene og strøyk med glans fordi jeg hadde kjørt for fort etter forholdene. Jeg hadde en svært slukøret kjørelærer den dagen.
Nenne Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04) Sist redigert av Nenne : 28-05-08 kl 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Protonterapeut
|
![]() |
#49 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Å kjære vene, Lille Ru!
![]() |
#50 |
Protonterapeut
|
Jeg klarer selv å le av det nå, så det går greit.
![]() |
#51 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Kjøring etter kart? I Bergen?
![]() |
#52 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Dagen for oppkjøringen var kommet og kjørelæreren min tok meg på en oppvarmingstur. Vi tok Sinsenkryssruten selvom han så kjekt sa: denne blir stort sett aldri brukt. Ha, jommen sa han smør. Når vi kom til biltilsynet fikk jeg det berømte "strykejernet". En eldre mann som ikke greide å trekke på smilebåndet. Dette var en gnistrende januardag med nysnø og solen som hang lavt. Først ned til Grünerløkka hvor jeg måtte lukeparkere i en blindevei, for å så snu. Gaten var tettpakket med biler på hver side og store brøytekanter, men det gikk som en drøm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Passiv
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Kjørte opp som privatist for ca 100 år siden. Første gangen strøk jeg, for fikk tildelt en lekker, gammel Golf DIESEL - den gikk jo ikke fremover i forhold til hva jeg var vant til, så jeg kjørte for SAKTE. Hadde knapt sittet i en dieselbil som passasjer tror jeg |
![]() |
![]() |
#54 |
Øyboer
For å ikke snakke om fjøsanger. Oppå eller under i dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg kjørte opp i Dalen i Telemark og sto med glans (jeg rakk å nødbremse rett før sensor hadde foten på pedalen - en idiot som tullkjørte på parkeringsplassen ved siden av veien), husket å ikke kjøre inn i veien med innkjøring forbudt og i det hele. Venninna mi som kjørte opp etter meg strøk.
![]() |
#57 |
Øyboer
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Derfor mannen kommer hjem 5 min fortere da kansje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gangster girl
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg vil gjerne fortelle om oppkjøringen til en av mine arbeidskollegaer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Jeg tror ikke hudfargen har noe å si. Synes mange stryker pga. "bagateller" og uforståelige ting i dag. Feks. hvis man ligger litt for nære den gule midstripen i 1-200 m,reduserer farten for lite når man kjører gjennom en "sølepytt" ol.
![]() |
![]() |
#60 |
Søt og rar
|
Det er akkurat sånt jeg er redd for
![]() |
|
|