|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg måtte parkere i garasjen på laksevåg senter. Rygge inn og kjøre ut. kan være greit å øve på om du ikke føler deg trygg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg hadde oppkjøring i fjor august, det var lett som ingenting! Jeg fikk ingen feil, han var så fornøyd med meg at jeg ble rent flau. Da jeg var ferdig spurte han om jeg ville si noe, om det var noe jeg følte jeg ikke hadde gjort riktig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Det jeg husker er at oppkjøringen begynte tidlig ettermiddag, så jeg havnet i rushet ved Olavsgård på vei tilbake til Lillestrøm. Så mesteparten av tiden ble brukt i sneglefart og en fot på klutchen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg hadde to. Den første var sist i februar 1987. Det var glatte veier og dårlige kjøreforhold. På den aller siste kjøretimen dagen før oppkjøringen fikk jeg rett og slett kjeft av kjørelæreren for å kjøre for sakte. Jeg prøvde å argumentere for at jeg kjørte etter forholdene, men fikk ikke gehør for det. Dagen etter, på oppkjøringen, dro jeg på og kjørte helt etter fartsgrensene og strøyk med glans fordi jeg hadde kjørt for fort etter forholdene. Jeg hadde en svært slukøret kjørelærer den dagen.
Nenne Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04) Sist redigert av Nenne : 28-05-08 kl 15:38. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Ikke visste jeg at jeg trengte briller da. Hadde første oppkjøring i mars på holka. Trodde det var dårlig skikk å kjøre i 30 i 60 sonen, selv om fører tilsa det. Så ikke skiltet der jeg skulle inn, og fikk den brå svingen. Snudde meg heller ikke helt når jeg skulle ta et feltskifte. Ergo stryk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg husker ikke mye av det egentlig. Det var i 2000 og jeg var 22 år. Hadde kjørt masse med kjæresten min og ikke så voldsomt mange kjøretimer egentlig, men kjørelærer mente jeg var klar og møtte opp på biltilsynet og fikk bilen ut derfra og måtte stoppe for stopp-skilt i første kryss og startet bilen i 2. gir i oppover bakke. Utrolig nok startet bilen! Denne feilen kommenterte jeg selv og det neste jeg husker var at han geleidet meg forbi en skolebuss ved en plas der det krydde av unger. Det gikk i snilefart og veldig greit. Etter turen når vi satt i bilen husker jeg ikke helt hva han kommenterte, men mener jeg fikk kun den feilen med giret.
|
|
|
#9 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg husker nesten ingenting, bortsett fra at |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Stiv
|
Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg kjørte opp i 1989, så det er ikke så veldig lenge siden :åpptimist:. Jeg kjørte sammen med en annen jente. Hun kjørte først, og rotet noe veldig på noen småveier med vikeplikt i Fyllingsdalen. Jeg kjørte over Bønes, der gikk det greit. Så skulle jeg gjennom rundkjøringen på Nesttun. Der havnet jeg i helt feil felt. Var sikker på at jeg hadde strøket. Heldigvis hadde jeg en grei sensor, og jeg besto fordi jeg hadde løst flokene veldig bra da jeg først hadde havnet feil.
|
|
|
|
#13 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Nå holdt jeg helt på å glemme dette. :dåne.
|
|
|
#14 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg kjørte opp i 1989, men husker godt hvor ekkel jeg syntes sensor var. Det var en laaang mann, og han seg godt ned i settet når han satte seg inn i bilen. Det resulterte i at hver gang jeg skulle gire, så måtte jeg borti kneet til denne ekle mannen. Jeg ble nervøs og følte det veldig ubehagelig. Men heldigvis, så sto jeg
|
|
|
#15 |
|
This is normal!
|
Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Hvorfor misforstår jeg alltid overskrifter. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Fortell meg om din oppkjøring!
|
|
|
#17 |
|
This is normal!
|
Nei, ikke i min verden... Har det noe med dialekt å gjøre tro? Kanskje jeg skylde litt på den? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sviiisj!!
|
sikkert dialekt
|
|
|
#19 |
|
Øyboer
Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg kjørte opp i 05. Fikk en melkerute med parkering i parkeringshus, en runde rundt bergen storsenter og kjøring med høyrevikeplikt. |
|
|
|
![]() |
|
|