|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeSue: Jeg er sær og spiser ikke is selv om jeg tilbyr andre.
|
|
|
#2 |
|
*_*
|
Sv: Ny sukkerfri/sunn uke
Alt av frukt er jo bra og deilig i sommervarmen. Ellers har jeg fundert på - når jeg skal bort å drikke vin for eksempel, om jeg bare skal ta med meg noen digge oliven. Så kan potetgull og sjokolade få stå.
|
|
|
|
#3 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeSnakk om selvpining. Nå har jeg store, deilige, lubne kanelsnurrer i ovnen. Og så skal jeg ikke smake engang.
|
|
|
#4 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Herlighet, kvinne - du er jo gal!
|
|
|
|
#5 |
|
St(r)ikkeplante
|
Jeg bør helt sikkert svi de skikkelig.
|
|
|
#6 |
|
Hadde nok smakt på de om de var svidd også, jeg...
|
|
|
|
#7 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeHer går det bra. Har ikke spist noe med sukker, syndet litt med pepsi max idag da. Skal prøve å bare drikke vann på dagen og kose meg med maxen min på kvelden.
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeJeg har vært på Elixia i kveld og trent, ikke bare EN time men TO etter hverandre. Herregud så kry jeg er.
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeForresten så bakte jeg i dag. Nesten-kanelsnurrer, men jeg hadde hvitløkssmør utover leiven og drysset revet ost oppå før jeg rullet den sammen og skar i skiver. Ost- og hvitløks-snegler. Kjempegode, og heelt sukkerfrie.
|
|
|
#10 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å det hørtes skikkelig godt ut. Må utprøves i helga. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeDette har ikke gått så bra....Trekker meg ut og ønsker dere lykke til resten av uken. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Skal rømme
|
Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeHuffda dharma, jeg er sikker på at det ikke er så ille som du føler! Jeg skeiet noe skikkelig ut tirsdag, men i går spiste jeg ikke noe. Har reist ut til svigers og de er så sunne at jeg ikke tør å ta en eneste liten sjokoladebit. Ja det er fullstendig utilgjengelig også, så sånn er det. Er her i dag også, så det blir ikke noe snop i dag heller...og store deler av i morgen er jeg også her. Gleder meg til lørdag for da skal jeg spise sjokolade!
|
|
|
#13 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeNeida, det er ikke så ille som det ville ha vært uten dere, men ille nok. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Mmmm - hørtes veldig godt ut!
|
|
|
|
#15 |
|
Prematurmamma
|
De kan du lage når jeg kommer på besøk neste gang. Smør med ekstra hvitløk, og masse ost.
|
|
|
|
#17 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeI dag har det vært en dårlig dag. Det begynte med at eldstemann var syk og måtte være hjemme. Dermed gikk morgentrimmen i vasken. Jeg har forsåvidt spist sunt mesteparten av dagen, men jeg måtte bake muffins til bursdagsfeiring, og før jeg visste ordet av det så hadde jeg spist to for å "smake" - jeg glemte meg rett og slett helt av - er det mulig!?! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
...
Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeOnsdag gikk bra. Merker at det er enklere å holde seg unna snop og annen sukkermat nå. Gikk rundt i butikken nå i kveld og kjøpte ikke noe usunt til meg selv, bare litt popcorn til gubben.
|
|
|
#19 |
|
*_*
|
Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeI går ble jeg veldig stolt av meg selv, altså. Var ferdig med eksamen, noe jeg feiret med vannmelon og øl (to stk.). På vei hjem fra kafé, møtte jeg min far og hans fru som satt i hagen hos et vennepar og spiste rabarbrapai med is til. Jeg slo meg ned og hilste på. Satt der i over en time, men holdt meg unna både kake og is.
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Stikka74 sa det meget godt. Slik er det. Kan ikke kjøpe inn en ting, for er det i hus, så finner jeg på tusen elendige unnskyldinger for å kunne ta bare litt...og litt...og litt. Etter at det er spist, så får jeg lyst til å kaste opp! |
|
![]() |
|
|