|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse underJeg synes det er betryggende så lenge ungdommen klarer å irritere bare ved hjelp av klesstilen. Hvem vet hva de ellers hadde funnet på. :nipper av kaffeskåla sammen med hvem det nå var for en gamlis som gjorde det i sted:
|
|
|
#5 |
|
Egenial
Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse underDu mener virkelig ikke at jeg skal måtte scrolle oppover for å få med meg detaljer?
|
|
|
#7 |
|
Egenial
Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse underUngdommen nutildags. :hodepine:
|
|
|
#8 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse under
|
|
|
#9 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#10 |
|
Plæstic pusher
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse underJeg syns det er tøft, særlig med svart eller en annen sprek farge på tights'en. Men jeg har det ikke selv. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
villende
|
Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse underNår jeg tenker over det så har jeg faktisk gått i hotpants med strømpebukse under. Men da var både hotpants og strømpebukse svart. (Hotpantsen var i fløyel, strømpebuksen var glinsende 40 denier.) Jeg har dessuten gått med miniskjørt som stoppet midt på låret, top som innebar bar mage og veldig dyp utringning, strømper til rett over knærne og Doc Martins. Og massemasse svart sminke. Jeg syns jeg var sjempefin. Jeg ville tro at en del pripne, gamle damer over 27 syns jeg så billig ut. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
i tåkeheimen
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Egenial
Så lenge du ikke har strømpebukse under, så ser jeg ikke problemet.
|
|
|
#15 |
|
Ute på tur
|
Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse underJeg syns det er kult og brukt det selv på tidlig nittitall, bare ikke med Doc, men med El Dante platåsko
|
|
|
#16 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse underStompa; det er slik man forventer at Oslobesøkende skal ha på seg denne sommeren, jeg trodde du var klar over det
|
|
|
#17 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse underFinnes det gravidhotpants?
|
|
|
#18 |
|
*_*
|
Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse underSynes faktisk strømpebukse under shorts kan være kult jeg også. Synes ikke det er spesielt fint med tights som slutter midt på leggen under, men jeg ser at noen kler det. Men så er jeg ei skikkelig hore og, da, som gikk med magetrøye store deler av nittitallet (dog med dr. martens eller converse til, sånn for å redde litt integritet).
|
|
|
|
#19 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse underHorete faktisk.
Jeg vet ikke, men jeg kjøpte et vanlig par i dag på HM. Den går fint under magen og når jeg gikk opp et par str fra min vanlige str så passet den til og med over rompa. Ikke akkurat noe jeg kommer til å gå med så mye, men vedlig greit å bruke istede for bikinitrusa nå når kroppen ikke er helt som den pleier.
|
|
|
#20 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse underDa vi var i Liverpool for litt siden, gikk omtrent alle med singlet/kortermet skjorte, hotpants eller miniskjørt og UGGS (dog ingen strømpebukse, det var jo sommervarmt). Det var ikke pent |
|
|
|
![]() |
|
|