|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne ukenHar nå bladd gjennom tilbudsavisen til G-Sport og de selger denne uken Bike-Tec Alu barnehenger til 699,- (ordinær pris 1299,-). ![]() Lurer på om dette kunne ha vært noe for oss ja. Må diskutere med sambo når han kommer. Hvis denne er grei nok synes jeg det blir vanskelig å forsvare å bruke flere tusen kroner på en slik henger. Ser at den ikke kan gjøres om til "vogn" med hjul fremme, men er dette absolutt nødvendig da? Hva tror dere da?
|
|
|
#2 |
|
er her
|
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.:Fikk lyst på:
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.
Det er nettopp det jeg også tenker! Derfor vil jeg gjerne høre fra dere som har en slik med hjul. Er det nødvendig?
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Jeg har ikke sykkelvogn enda, men får i ettermiddag. Vi har kjøpt en brukt, og den har heller ikke hjul foran. Jeg ser ikke det helt store behovet. Når jeg skal bruke sykkelvogna så skal jeg sykle, ikke gå. Hvis du ser for deg å f.eks sykle inn til byen en lørdag, for å rusle litt rundt, så kan det kanskje være en god ting, men jeg ville heller tatt med en bæresele. Den er diger å trille rundt på tror jeg. |
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Det er sant. For oss er det mer aktuelt å sykle til stranda eller i marka. (bor midt i byen enn så lenge)
|
|
|
#6 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Vi har Nordic-cab - sykkelvogn, pulk, joggevogn og søskenvogn i ett. Vi bruker den som vanlig søskenvogn i helgene når vi ikke sykler, derfor er vi avhengig av hjul foran.
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Den på G-sport veier ca 13 kg.
|
|
|
#9 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Sikkert dumt spørsmål - men må ikke barn ha hjelm i slike? Jeg har vurdert samme tilbudet, og mens jeg gikk og tenkte på det i dag tidlig kom en mor rasende forbi med et barn i en slik. Begge uten hjelm. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Snuppa mi skal ihvertfall ha hjelm. Vi skal jo ut i trafikken, og vogna kan velte, en bil kan skumpe borti etc. |
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Selvsagt må de ha hjelm oppi der
|
|
|
#12 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Er det noen som har akkurat denne type som er på tilbud nå? Er den mye tyngre enn andre vogner? Lurer også på å kjøpe en sykkelvogn.
|
|
|
#13 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
|
|
|
#17 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.vi kjøpte i 2000 og har brukt den hver eneste sesong. Nå er minste 4 og ett halv og sitter fortsatt oppi på lengre sykkelturer, med hjelm. Den er super, og skal aldri selges! På vår kan man ta bort ryggen etterhvert, og da blir det henger til alt mulig på div sykkelturer. Genial oppfinnelse!!!
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Vi har hatt en Burley i mange år, og den har vi brukt som søskenvogn på ferier ol, mest fordi vi ikke hadde andre vogner. Dermed var det bra for oss å ha det ekstra hjulet. |
|
|
|
#19 |
|
I farta!!
|
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Me kjøpte den i går og den er super.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Vi kjøpte denne i går. Har ikkje prøvd den på sykkelen endå, men trilla litt rundt i butikken med to ungar oppi. Den virka overraskande lett!
|
![]() |
|
|