|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Pauset
|
![]() Sv: Advarsel mot msn-virus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Sv: Advarsel mot msn-virusJeg tror vi muligens snakker om mer enn et virus. Det jeg sliter med kom som en link fra en kompis som visstnok skulle være "hey, sjekk de kule bildene mine" eller noe i den dur, ikke noe nakenprat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Administrator
|
Ja, det lastes ned et program. På eldre versjoner av Internett Explorer og Windows installeres det helt automatisk, på nyere så må en bekrefte at en ønsker det installert. Har en brukt Vista lenge nok så sier en ja til det meste, vil jeg tro. Jeg blir ihvertfall sprø av å bekrefte selv den minste ting de veldig få gangene jeg må gjøre noe i Vista. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Pauset
|
Jeg bekrefter alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Ansvar for egen luring
|
Det kalles en trojaner. Og jeg kunne ønske jeg hadde hatt den praten med eleven min som fortalte meg alt om sånne ting FØR jeg åpnet linken.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Advarsel mot msn-virusJeg tør knapt gå på MSN etter denne tråden. :angst:
![]() |
|
|