|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Når starter du å pynte? | |||
| I good tid, rundt oktober! |
|
0 | 0% |
| Starter så smått i november ja. |
|
3 | 2,05% |
| Helt i starten av desember! |
|
63 | 43,15% |
| Ikke en dag før lille julaften! |
|
44 | 30,14% |
| Pynter ikke til jul.. |
|
1 | 0,68% |
| Midt i desember. |
|
35 | 23,97% |
| Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Den beste tiden er jo tiden før jul, så vi pynter litt hver uke fra advent. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Begynner så smått 1.søndag i advent. Deretter kommer det fram litt og litt. juletreet pyntes lillejulaften mens ribba står i ovnen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
er her
|
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Adventspynting 1 desember,
|
|
|
|
#4 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Starter vl egentlig føste søndag i advent med å henge opp stjerner.
|
|
|
#5 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Begynner i midten av desember. Har ikke så mye pynt siden vi aldri har vært hjemme hos oss selv i juletidene, men tenkte å kjøpe på halv pris i januar siden vi fikk barn i år og kanskje skal være hjemme neste år |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Vi begynner å bake og pynte i begynnelsen av desember. Julekalenderen kommer selvsagt opp til 1. desember - treet kommer inn bitte lille julaften og pyntes på lille julaften. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Jeg pleier å sette adventstjerne og stake på plass fredag før 1. søndag i advent. Den helgen legger jeg på litt røde løpere og kjøper juleblomster. Henger også opp julegardiner og tar i bruk julekrusene. Så blir resten satt på plass i løpet av uken før jul.
|
|
|
|
#9 |
|
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Jeg pleier vanligvis å pynte og styre på lille julaften.
|
|
|
#10 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Julekrybbe, adventsstjerner og stake kommer opp første helga i advendt. Juletre og nisser kommer frem lillejulaften. Og 1.nyttårsdag skal pynten vekk. Da er jula over. Det beste med jul er absolutt advendt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Sånn midt i desember, da det passer seg.
|
|
|
#12 |
|
Titter innom
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bærum
![]() ![]() |
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Pynter kun med blomster, lys og adventsstake til 1. søndag i advent. All annen julepynt kommer inn 23. des. Tilde har bursdag 15. des og jeg vil gjerne ha bursdagsfeiring overstått og vel så det før jeg begynner å pynte |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Skumla
![]() |
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Midt i desember sånn ca. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Når begynner du å pynte til jul?1. søndag i advent kommer adventsstaken fram, pluss julegardinene på kjøkkenet, stjerne i et vindu og adventslysestake i et annet vindu. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: Midt-norge
![]() |
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Jeg begynner å pynte til jul fra og med den 1.søndag i advent. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Mine søstre har bursdag 2.feb.. og jeg husker at vi noen ganger da vi var små hadde juletreet helt til da!!
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Julegardinene og juleserviset til kjøkkenet, adventslys og stjerner i vinduene, samt adventsstaker og sånn kommer frem til 1.søndag i advent/1.desember. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Etylbarbital
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Pynter ikke til jul.
|
|
|
#19 |
|
På vent....
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner du å pynte til jul?I år blir det i slutten av november. Må ha opp litt til første søndag i advent. (Julegardiner, adventstjerne og vinduspynt + at vi tar frem niseservicet) Så kommer det snikende litt etter litt.Elsker førjulstida! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Når begynner du å pynte til jul?Jeg begynner vel sånn smått midt i desember.
|
![]() |
|
|