Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Angående butikker og service

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-08, 18:45   #41
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Angående butikker og service (advarsel: langt!)

Uff, kjedelig historie for deg, morsom historie for oss.

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Man har jo returrett i henhold til kjøpsloven.

Nei, returrett eller angrerett har man ikke. (Men i dette tilfellet kan man snakke om reklamasjon ettersom det var noe galt med størrelsen, dah.)

Gammel 12-06-08, 19:21   #42
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig uklok oppførsel!

Gammel 12-06-08, 19:26   #43
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Angående butikker og service (advarsel: langt!)

Oh my
Jeg hadde ikke vært så tålmodig nei!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 19:45   #44
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HA HA HA!! Det der er noe av det drøyeste jeg har hørt om i en slik sammenheng. Makan til service.

Dog, det minner litt om ei som driver skobutikk på Hoff.

Synes dette burde bli postet så hun så det .
Ikke rart hun ikke har kunder nei.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 19:48   #45
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å fytti granskogen, jeg tror jeg hadde tilta i vinkel.

Gammel 12-06-08, 19:51   #46
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Åh, for en god kundeservice.
Lurer litt på hvor lenge den butikken overlever?

Gammel 12-06-08, 19:56   #47
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, du var utrolig tålmodig! Vet ikke helt om jeg hadde klart det nei .

Men synes det er en god egenskap i grunn. Det verste jeg ser er folk som tar den heeelt den andre veien, og fyrer på pluggene ved hver minste ting, gjerne selv om kundebehandleren faktisk ikke er skyld i problemet.
Å si ifra i slike tilfeller er allikevel veldig greit. Frekke kundebehadlere er tåpelig!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...

Sist redigert av Tammen : 12-06-08 kl 20:40.
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 20:13   #48
Kalima
Aktiv

Kalima sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Kalima har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Angående butikker og service

Hjelpes!!! Denne historien tar kaka! Burde ikke være mulig.....

Kalima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 20:16   #49
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk historie!

Jeg lurer på om hun kan ha vært ansatt på undertøysbutikken Det lille under i Trondheim i gamle dager. :har også en BH-historie:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 20:21   #50
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Fantastisk historie!

Jeg lurer på om hun kan ha vært ansatt på undertøysbutikken Det lille under i Trondheim i gamle dager. :har også en BH-historie:

Skal ikke se bort i fra det

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 00:12   #51
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

:har også en BH-historie:

Hva venter du på?

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 00:35   #52
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Var bh-en noe god da? Hvilket merke er det?

Gammel 13-06-08, 00:36   #53
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja det skal du ha, tålmodig var du i allefall.

Gammel 13-06-08, 00:56   #54
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

OMG

Synes du var utrolig tålmodig
Er redd jeg hadde blitt helt furie, hadde det vært jeg....

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 08:00   #55
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Dette er noe av det frekkeste jeg har hørt. Hjelpes, hvilken planet kommer hun fra?

Minner meg forøvrig litt om en gang jeg var på en butikk og prøvde en kjole. Jeg spurte før jeg prøvde om hun trodde "one size-kjolen" passet meg, siden jeg brukte 44 i størrelse gadd jeg ikke prøve om den antagelig var for liten. "jada, den passer vet du, det er jo one size fits all" svarer ekspeditrisen. Jeg inn i prøverommet, og kjolen var rett og slett for liten. Da jeg kommer ut igjen og sier at den ikke passet, kommer det spisst fra damen: Da får du slanke deg litt da vet du, den skal liksom passe alle!

Jeg ble målløs av at det gikk an å være så frekk, leverte fra meg kjolen og gikk rett ut uten et ord.

Gammel 13-06-08, 09:26   #56
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Uff, kjedelig historie for deg, morsom historie for oss.

Nei, returrett eller angrerett har man ikke. (Men i dette tilfellet kan man snakke om reklamasjon ettersom det var noe galt med størrelsen, dah.)

Jeg uttrykte meg litt upresist, men hvis varen har en mangel (her: feil størrelse, selgeren har levert en vare som ikke stemmer med det som er avtalt) så kan faktisk kjøperen heve kjøpet hvis mangelen er vesentlig. Og det er den jo her iom at Guniss ikke kan bruke den.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 09:46   #57
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For ei kjerring - Jeg skal definitivt innom undertøysbutikken på Hellsenteret (eller Hell kjøpesenter da.) - finne den eneste dama som er lavere enn meg og sjekke henne ut

Snakk om dårlig service!
(Jeg klarer fint å høre for meg samtalen jeg altså)

Gammel 13-06-08, 09:47   #58
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Makan til frekk lurvefrøken da.
Noen mennesker burde aldri hatt et serviceyrke.

Gammel 13-06-08, 09:52   #59
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så man kan altså ikke gå å handle seg ny bh som passer et annet sted, når man har fått feil str i denne butikken? Jeg skjønner ikke helt logikken hennes.
Og det blir jo selvsagt ikke noen "neste gang" med en slik kundebehandling.
Dama virker jo ikke direkte smart.
Spår at denne butikken ikke får mange levedager.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 10:47   #60
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Det går bare ikke ann. Jeg hadde blitt skikkelig sinna.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.