Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mannens hår

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-08, 00:32   #41
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mannens hår

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ærlig talt, Him: Han er HOT!
(Helt seriøst, jeg har siklet på ham siden jeg var 11... )
Han ser jo ikke alltid ut som på det bildet her heller, da.

Akkurat det skal du få meg til å tro.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 00:33   #42
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Akkurat det skal du få meg til å tro.

Yeah.

Gammel 16-06-08, 00:33   #43
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser at mange kvinner bli seksuelt tiltrukket av makt, berømmelse og penger. Jeg har aldri opplevd å bli tiltrukket av verken Kiss-stjerner eller Kjell Bækkelund av den grunn.

Gammel 16-06-08, 00:34   #44
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg ser at mange kvinner bli seksuelt tiltrukket av makt, berømmelse og penger. Jeg har aldri opplevd å bli tiltrukket av verken Kiss-stjerner eller Kjell Bækkelund av den grunn.

Tro meg, i Genes tilfelle var det ingen av de ovenstående faktorene som spilte inn for min del.
Jeg har bare altid syntes at han er usannsynlig sexy hele fyren.
*skliravstolen*

Gammel 16-06-08, 00:39   #45
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ærlig talt, Him: Han er HOT!

Tror vi må ha en catfight, Enhjørningen, det er da helt klart Paul som er den kjekke!

Gammel 16-06-08, 00:39   #46
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tro meg, i Genes tilfelle var det ingen av de ovenstående faktorene som spilte inn for min del.
Jeg har bare altid syntes at han er usannsynlig sexy hele fyren.
*skliravstolen*

Poenget er om du hadde syns det som 11-åring dersom du møtte han på kiosken.

Gammel 16-06-08, 00:42   #47
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

David Lee Roth, synes jeg var HOT!

Gammel 16-06-08, 00:45   #48
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke i farten komme på noen utseendemessige fellestrekk ved de mennene jeg har vært tiltrukket av/interessert i. Det er ingen spesielle trekk som "må" være til stede (han "må" ikke være mørk, eller ha en bestemt frisyre, eller ha brune øyne eller basstemme eller være høyere enn meg eller ha kraftige leggmuskler eller noe slikt). Det er klart det er noen som er penere enn andre, og det er sikkert noen fysiske ting som ville virke negativt, uten at jeg nødvendigvis er bevisst det - han du postet bilde av, Snipa, er jo virkelig usedvanlig lite pen, og hvis han fremstår som like lite tiltrekkende i virkeligheten som på bildet, så ville jeg antagelig ikke vært interessert nesten uansett hvor bra han ellers var. Men jeg vil likevel si at utseende på menn er noe jeg er rimelig lite opptatt av, og at det er mange andre ting som er langt mer viktige og nødvendige for at jeg skal bli tiltrukket av noen.

Gammel 16-06-08, 00:55   #49
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Menn er best uten hår.

VELDIG uenig med deg der!
Liker at menn har kort og velstelt hår, hvilken hårfarge de har er ikke så nøye, men jeg vil ha hår på dem Mannen min har kort mørkt hår, vel kanskje litt grått innimellom. Mens på 80-tallet synes jeg det var tøft med hockeysveis

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 00:58   #50
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*sporer av*

Forsker: - Kvinner uinteresserte i nakne menn

står det på vg.no.
Sitat: Chivers og hennes kolleger har vist en gruppe kvinner bilder av velbygde unge menn som gjør yogaøvelser eller kaster steiner i havet. Kvinnene reagerte like avslappet som da de fikk se opptak av snøkledde tinder i Himalaya, skriver New York Times.

Snøkledte tinder i Himalaya.

Gammel 16-06-08, 07:32   #51
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Tror vi må ha en catfight, Enhjørningen, det er da helt klart Paul som er den kjekke!

Jada - han også!

Poenget er om du hadde syns det som 11-åring dersom du møtte han på kiosken.

Som jeg kjente meg som 11-åring: Det tror jeg at jeg ville gjort, ja.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

David Lee Roth, synes jeg var HOT!

Oooh - come to mama!!

Gammel 16-06-08, 07:38   #52
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Min mann har tykt svart hår med bittelitt grått i. Han er veldig fin med helt kort hår.

Gammel 16-06-08, 09:34   #53
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg har heller ikke valgt pga utseende, det er bare en bonus. Jeg kunne ikke valgt en som kunne alt det du sier nå om han i mine øyne var svært lite pen å se på. Rett og slett fordi jeg ikke kunne klart å være intim men en som jeg ikke syns så noe fin ut. Tror ikke det er unormalt.

Min erfaring er at utseende (for meg) er noe som defineres av personligheten. Folk jeg liker og er glad i blir for meg vakre og får et utseende jeg liker etterhvert som jeg lærer dem og kjenne.

Det "objektive" utseendet henger jeg meg svært sjelden opp i.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 10:06   #54
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Min mann passer best med veldig kort hår. Når han får litt lengde ser det ut som slett afro. Mindre pent.

Er vi gift med samme mann?
Min mann har afro/stålull-hår, og ser ikke ut i måneskinn når det er en stund siden forrige klipp.
Nå har han fått sommersveisen, knallkort. Han er finest slik.

Poden har arvet mitt jomfruhår, så det blir spennende å se om han da får måne eller ikke når han blir voksen.

Gammel 16-06-08, 10:10   #55
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Min erfaring er at utseende (for meg) er noe som defineres av personligheten. Folk jeg liker og er glad i blir for meg vakre og får et utseende jeg liker etterhvert som jeg lærer dem og kjenne.

Det "objektive" utseendet henger jeg meg svært sjelden opp i.

Samme her.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 10:11   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en sucker for høye og mørke. Det er bare å innrømme. Med hår i en slags sveis som helst er noenlunde gjennomtenkt, eller barskt rufsete. Militærcut har aldri vært min greie.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 11:01   #57
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har registrert at alle de mennene/guttene jeg har vært sammen med (ikke så mange da men) har vært virkelig pene... også min mann. Jeg liker visst å omgi meg med det som er vakkert .

Gammel 16-06-08, 11:12   #58
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmmm. Så dersom denne mannen hadde hatt disse karaktertrekkene du tenner på, så hadde du blitt supertent? Jeg bare spør av ren nysgjerrighet, for da er vi rimelig ulikt skrudd sammen.

Jeg synes han hadde "snille øyne". Jeg ville heller hatt han her hvis han var snill og god enn en psykopat i Brad Pitt-kropp.

Gammel 16-06-08, 12:10   #59
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Mannens hår

Mannen har litt lengde på sitt mørke hår, og det kler han absolutt best! (Ned til skuldrene på det lengste atm. vel, nå er han nyklippet.)
Han "får ikke lov" å klippe det kort, han vil ikke heller da.
Han har fall og litt krøller i håret, og det er aldeles nydelig, han klipper det til en litt fresh frisyre og jeg bare elsker det håret hans.
Jeg er svak for litt langt hår på menn da (de som kler det), på små gutter også, det er det nydeligste.

Sist redigert av Aminta : 16-06-08 kl 13:25.
Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 13:00   #60
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg registerer at hår er ikke bare hår på menn heller. Bortsett fra på him sin mann kanskje.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.