|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva med bestikk?Vi har arvet mye sølv. Har til tolv i ukjent merke, teskjeer og kakespader i dobbel rokokko, 20 teskjeer i ulike design, 12 gafler i et eller annet og 12 kniver med perlemorsskaft til, 12 syltetøyskjeer (hva skal man med det) og en haug med andre ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva med bestikk?Una til hverdags - og fest, forsåvidt. Har sølv, Rådhus med vifte, men bruker det ikke ofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
fri
|
![]() Sv: Hva med bestikk?
Akkurat det har vi også. Har masse Una, og liker det veldig godt. Foreløpig er vi kun kake/kaffe-utstyrt med sølvbestikket. Men da har vi jo noe å samle på framover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har laget seg en tittel
|
Akkurat det samme har vi.
![]() |
#5 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva med bestikk?Vi har hardangerbestikk Anita til 8, det bruker vi til litt spesielle anledninger... Til hverdags har vi et eller annet billiggreier.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
godt brukt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva med bestikk?Piemont fra Villeroy&Boch i kjøkkenskuffen: Sist redigert av Carrie : 11-11-06 kl 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva med bestikk?Vi har helt enkelt stålbestikk fra InVite til hverdags, og Nora fra Hardanger til andre anledninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva med bestikk?Jeg har fremdeles ikke noe sett med bestikk, da jeg aldri finner noe jeg virkelig liker. Må forøvrig si at jeg må kikke nærmere på det Kanne har.
![]() |
#11 |
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva med bestikk?Vi har Hardangerbestikk ( Nina, tror jeg) som vi bruker både til hverdag og fest.
![]() |
#13 |
På vent....
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva med bestikk?Har bare litt sølv,opphøiet rose. Ingen stor samler. Fungerer veldig bra med mitt rimelige fra IKEA |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva med bestikk? |
![]() |
![]() |
#15 |
søt
![]() Sv: Hva med bestikk?Bare stål. Fra Gense, Pepper heter det. Og Ikea på kjøkkenet.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva med bestikk?Til hverdags har vi Ramona fra Hardangerbestikk.
![]() |
![]() |
#18 |
X First Lady
![]() Sv: Hva med bestikk?Til hverdags har vi et enkelt stålbestikk som jeg ikke vet navnet på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bølle
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva med bestikk?Vi har div bestikk fra Ikea, til hverdags. Til fint bruk har vi Silje fra Hardangerbestikk. Har også noe arvet sølvtøy, men det brukes sjelden. Vi liker ikke og pusse sølv.
![]() |
|
|