|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing fra grått-hår-tråd
Jeg er 31 og ønsker ikke å bli spurt om leg på polet. Jeg blir derimot smigret når noen tror jeg er 26-27, nettopp fordi de mener at jeg ser "bra ut", har "holdt meg". I noen sammenhenger ønsker jeg derimot pondusen alderen gir meg og jeg ønsker meg nesten en liten rynke for å få den.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Min mamma også. Hun er 61, har grått hår, men er en nydelig dame, som ser akkurat passe gammel ut.
Jeg skjønner ikke helt at du ikke ser at dette gjelder deg og din smak. At andre velger å ikke farge håret sitt betyr ikke at de ikke bryr seg om utseendet sitt, de velger bare annerledes enn deg. Jeg syns for eksempel det ikke er spesielt classy med bleket hår, men jeg mener ikke at de som som gjør det ikke bryr seg om utseendet sitt, selv om jeg ikke syns det er pent.
|
|
|
#3 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing fra grått-hår-trådTror ikke jeg gidder å farge det om det blir grått..., men jeg vet jo ikke...
|
|
|
#4 |
|
Pen. Så det så.
Jeg har da virkelig uthevet ordet JEG med store bokstaver for å understreke dette Glitter.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Men du snakker om at DU ikke syns de gjør noe for utseendeet sitt, når de kanskje gjør noe, men har andre preferanser enn DEG. DU vil dermed ikke ikke se hva de gjør, fordi det ikke faller inn i DIN oppfatning av hva å gjøre noe for utseendet sitt er.
|
|
|
#6 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Ikke mannen min.
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Avsporing fra grått-hår-trådOm det ser unaturlig ut med farge kommer litt an på alder. Men på et tidspunkt så vil hudtone også endre seg, at de fargetonene som før så naturlige ut, blir altfor harde. Men så var det det med å identifisere hva som er riktig timing...
|
|
|
#8 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Avsporing fra grått-hår-trådJeg har ganske mørkt hår og har noen kritthvite hårstrå som jeg ser ganske så godt selv selv om mannen sier han ikke ser noen!
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pen. Så det så.
Jeg skjønner at jeg blir tolket i verste mening her, og akkurat nå orker jeg ikke forklare nærmere. Jeg syns også Lise Fjeldstad er flott, men hun er ikke tretti år med grått hår, hun må da være nærmere 70?
|
|
|
#11 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også tenkt slik. Tanten til min mor begynte tidlig å farge håret. Og hun har ingen forståelse for eller selvinnsikt på at den flotte, nesten sorte hårfargen som egentlig er hennes, faktisk ser litt "heksete" ut på henne, nå som hun er over 80!
Ditto og amen.
|
|
|
|
#12 |
|
I farta!!
|
Sv: Avsporing fra grått-hår-trådEg har ingen grå hår enda. Mamma har heller ikkje masse grått hår enda, 58 år.
|
|
|
#13 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Avsporing fra grått-hår-trådJeg har oppdaget mine første grå hår i en alder av snart 40. Har farget håret i årevis og kommer til å fortsette med det. Ved valg av riktig farge blir ikke farget hår hardt mot ansiktet. Jeg farger det selv og frisøren min sier hun ikke kunne gjort det bedre selv, det ser naturlig ut og temmelig likt min egen farge. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing fra grått-hår-trådStartet å få grått hår for ca 17 år siden, så jeg har ikke bare litt.. Men det farges!! Prøvde meg for en stund siden å se hvordan det ble uten farging, men etterveksten var ikke direkte sjarmernede..
|
|
|
#15 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing fra grått-hår-trådJeg oppdaget mitt første grå hår da jeg var 25. Nå er jeg 38, og har en god del av dem.
|
![]() |
|
|