|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvilke regler bryter du med overlegg? | |||
| Bryter fartsgrensene med overlegg innimellom |
|
154 | 62,10% |
| Går på det toalettet som er ledig, uavhengig av hva det er bilde av på døren |
|
114 | 45,97% |
| Kjører på rødt lys om natten når det ikke er noen biler i en kilometers omkrets |
|
25 | 10,08% |
| Dropper blå plastsokker utenpå skoene på treninssenteret eller i barnehagen - selv om det regner ute |
|
43 | 17,34% |
| Borrer eller støyer på tider det egentlig ikke er lov i følge borettslagsreglene |
|
16 | 6,45% |
| Råparkerer barnevogner i oppgangen selv om det egentlig ikke er lov pga brannvernforskrifter |
|
19 | 7,66% |
| Smugspiser sjokolade før middag så barnet ditt (som selvsagt ikke får lov til slikt) ikke ser det |
|
209 | 84,27% |
| Tar med resten av kaffekoppen din inn i møtesaler med forbudsskilt mot mat og drikke |
|
68 | 27,42% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 248. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Jeg bryter fartsgrensa, spesielt på motorveien mellom Drammen og Tønsberg.
|
|
|
#2 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Jeg smugspiser sjokolade stadig vekk. Og jeg har kjørt på rødt lys nattestider.
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Jeg kan kjøre litt for fort i 70 sone og høyere, og sjokolade spiser jeg godt før middag. Ellers er jeg ikke så ille ser jeg. Men kunne sikkert ha kommet på flere ting å ha med der, som svekket min tilsynelatende prektighet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Jeg går aldri på herredo, men det er fordi de er så motbydelige. Ellers har jeg brutt alt, bortsett fra bilgreiene, siden jeg ikke kjører bil. Men tror ikke jeg ville kjørtpå rødt lys, selv på natta.
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Jeg smugspiser både sjokolade og annet godteri.
|
|
|
#7 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?jøss, jeg er jo blitt reine dydsmønsteret, jeg går på den dassen som er ledig, eter sjokolade og tar med kaffekoppen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Kanskje jeg og kan kalle meg dydsmønster, da - krysset av på de samme.
|
|
|
#10 |
|
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Og dei to siste. Sjølvsagt. Ein er da eit menneske.
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Drasser rundt på kaffekoppen, spiser sjokolade uavhengig av dag eller tid, og kjører for fort.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Jeg er imponert over hvor mange av dere som ikke har problemer med å oppsøke herretoaletter. Menn er griser, og selv i de siviliserte omgivelsene på jobben min har jeg mang en gang opplevd toaletthygiene som ikke egner seg på trykk. Og det er de bra toalettene. Og dere kvinner oppsøker slikt frivillig? |
|
|
|
#13 |
|
|
Må man tisse så må man tisse. Sett køen utenfor damedoene noen gang? :eier ikke selskapsblære: |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ringskrømt
|
IKEA Slependen har ett (ETT!) dametoalett i underetasjen, og køen er bestandig lang som et vondt år. Herretoalettet, derimot ...
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#16 |
|
Leser
|
Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Jeg syklet uten hjelm i dag.
|
|
|
#17 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Fartsgrensene klarer jeg ikke å overholde på motorveien på vei til jobben, do er do uansett bilde og sjokolade er jo godt.
|
|
|
#18 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Kan ikke dere 10 som har svart på dette med bråk i borettslag, stå frem så jeg kan fiskedaske dere? Hardt?
|
|
|
#19 |
|
Einsam
|
Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Jeg kan fint kjøre litt over fartsgrensa hvis forholdene tilsier det (som regel i dagslys på tørr asfalt). Jeg kan også finne på å gå på herredoen hvis den er ledig, og gir blaffen i hva de andre som gidder stå i kø tenker om meg. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Utålmoooodig
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?Jeg smugspiser sjokkis, går på doen som er ledig, og jeg går på rødt lys/utenfor forgjengerovergangen når jeg er alene :ekstremsportutøver:
|
![]() |
|
|