![]() |
#41 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HaremsbukserJeg har! Men mannen min syns vel ikke akkurat de er no særlig fine. Men det driter jeg i! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: HaremsbukserJeg fikk et anfall i vinter og kjøpte GULL-haremsbukser på salg til 50 kr…men er veldig usikker på om jeg kommer til å gå med dem. De har ikke vært ute av skapet ennå.
![]() |
#43 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haremsbukser
![]() |
#44 |
Passiv
|
![]() Sv: HaremsbukserJeg kjenner at det ville vært deilig å ha et par sånne nå i barseltida. |
![]() |
![]() |
#45 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HaremsbukserJeg ble kurert på 80-tallet da jeg gikk rundt i mine lyseturkise haremsbukser. :lekker: |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HaremsbukserKunne ikke ramle meg inn. Syns det var pinligt å gå med ei venninne, på 80-tallet, som elsket sine.. :kan kanskje passe om du har kamelføtter??:
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Gull-harembukser |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Haremsbukser*Har bare lest første 20 innlegg, så for alt jeg vet diskuterer dere lungemos eller Frps siste utspill nå*
![]() |
#51 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: HaremsbukserNei, har ikke haremsbukser. Har heller ingen planer om å få meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Sv: HaremsbukserJeg var for ung på 80-tallet, og lurer fortsatt på om det hadde vært noenlunde kledelig for min figur. Dog, det er for mange bimboer som trasker rundt i disse greiene til at jeg helt klarer å løpe og kjøpe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Quiet, please
|
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007) Sist redigert av Majsa : 29-06-08 kl 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: HaremsbukserJeg klarte å holde meg unna disse på åttitallet og har absolutt ikke tenkt å kjøpe slike nå. Regner ikke med at de henger så lenge med i motebildet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: HaremsbukserFor en satt gjeng
![]() |
#60 |
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HaremsbukserNope, det har jeg ikke, og kommer heller ikke til å anskaffe meg det. Har ikke hatt haremsbukser siden den "fine" kakhi-fargede utgaven jeg kjøpte for noen av konfirmasjonspengene på 80-tallet. Den ble brukt sammen med det pastellrosa, brede hoftebeltet og den fine pastellrosa og mintfargede genseren. Jeg følte meg aldeles lekker da, men ville nok følt meg helt bak mål med en i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|