Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva definerer du som jakke? Med poll

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hva er en jakke?
En jakke er et ytterplagg 20 19,42%
En jakke er en klesplagg med åpning hele veien ned - uavhengig av hvordan stoff den er laget av. 82 79,61%
Annet (fortell-fortell) 4 3,88%
Dustepoll! - Om dette er det dere er uenige om, bør dere begge skaffe dere en form for hobby 3 2,91%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-08, 09:34   #41
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva definerer du som jakke? Med poll

Sånn som jeg ser det, så er jeg helt på nett med mannen din.

Jakke er ytterjakke.

Gammel 30-06-08, 09:59   #42
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

En jakke er et plagg til å ha utenpå, med knapper eller glidelås foran. Den kan være til å bruke inne eller ute, og den kan være i mange forskjellige materialer. Hvis den blir lang går den på ett eller annet tidspunkt over til kåpe.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 10:00   #43
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er helt klart et veddemål jeg vinner!
- Forøvrig er jeg overrasket over at noen i det hele tatt er enig med mannen min i dette tilfellet jeg

Gammel 30-06-08, 11:37   #44
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

det finnes ytterjakker og innejakker... svarte:

En jakke er en klesplagg med åpning hele veien ned - uavhengig av hvordan stoff den er laget av.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 12:37   #45
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En jakke er en klesplagg med åpning hele veien ned - uavhengig av hvordan stoff den er laget av.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 18:49   #46
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jakke er noe med åpningen hele veien ned og som man har utenpå noe annet (ps ikke nødvendigvis helt ytterst).

Noen ytterjakker har forresten ikke åpning hele veien ned heller, feks anorakker.

Jeg tror løsningen på problemet deres er at mannen din får hente genseren/jakka si selv.

Men da er det jo ikke en jakke lenger. Da er det en anorakk

Forøvrig hadde jålebeinet flott definisjon.

Svarte dustepoll jeg

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:03.