|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Hva gjør du på tivoli? | |||
| Elsker alt som beveger seg fort/høyt (de skumle tingene) |
|
47 | 30,32% |
| Kjører noe av det skumle, men ikke de verstingene |
|
50 | 32,26% |
| Jeg strekker meg til radiobiler og tekopper o.l. |
|
15 | 9,68% |
| Kjører stort sett bare barnekaruseller, og bare hvis jeg må |
|
17 | 10,97% |
| Jeg står alltid og passer på vesker |
|
33 | 21,29% |
| JEg drar aldri på tivoli |
|
5 | 3,23% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)På mine eldre dager har jeg begynt å bli så kvalm i sånne. Jeg står over. Jeg har vel aldri likt det, når jeg tenker meg om. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Leser
|
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Jeg var i Grøna Lund (tivoliet i Stockholm) og holdt på å begynne å grine fordi jeg måtte kjøre barnekarusell.
|
|
|
#43 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Jeg melder meg alltid frivillig til å passe på vesker, unger osv. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Jeg liker ikke de som går rundt og rundt, da blir jeg kvalm. Men alt annet, inkludert looper, er gøy (og ganske skummelt også, men det er det som gjør det morsomt). |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Littt ekkelt med den Lisebergulykken nå. :grøss:
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 15-07-08 kl 21:36. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Come what may...
|
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Ja det er ekkelt, med tanke på at vi har kjørt den endel ganger tidligere! :S
|
|
|
#47 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Litt?
|
|
|
#48 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Jeg liker å kjøre berg-og-dalbane.
|
|
|
|
#49 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Men jeg skjønner ikke noe? Tivioli Friheden er da i Århus? |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Hyacinth: Ulykken i Liseberg er en ny en - i tillegg til den i Århus altså.
|
|
|
|
#52 |
|
med tunga på styret
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Fikk en SMS fra en venninne i dag, datteren hennes stod som nestemann i køen da ulykken skjedde. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Tankefull
|
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Selv opplevd nestenulykke i karusell, så litt mer skeptisk nå.
|
|
|
#54 |
|
En Som Trener
|
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)
Jeg har det på nøyaktig samme måte. :katastrofetenkermammaTM:
|
|
|
#55 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Jeg elsket karuseller da jeg var yngre, men nå tar jeg ikke de som surrer helt vilt. Da blir jeg bare kvalm.
|
|
|
#57 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Grøss og gru. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Så det var intervju med folk på Tusenfryd i avisa i dag, hvor de sier at de føler seg trygge, for sånt har de aldri hørt om at har skjedd her. Vel, jeg husker en dødsulykke på Tusenfryd, i "UFO-en", en gutt klarte å komme seg ut før den hadde stoppet ordentlig. Dessuten har det vært en ulykke på småflykarusellen (et av flyene datt ned med en 2-åring oppi, men det gikk bra), og jeg mener å huske en ulykke med Blekkulf..? Men alt dette er mange år siden. Jeg koste meg virkelig på Tusenfryd tidligere i år, og jeg hadde adrenalinkikk -IKKE fordi jeg var redd for at berg-og-dalbanen skulle spore av eller dette ned, men fordi det gikk fort. Det er jo hele poenget med tivoli, å kjenne på slike følelser i trygge rammer! Nå har jeg ikke så veldig lyst til å dra tilbake med det første. Den berg- og dal-banen i Danmark var jo helt ny, mens den karusellen i Sverige var gammel, så det gir meg liksom følelsen av at ingenting er trygt :noia:
|
|
|
#60 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)Jeg står alltid og passer på vesker. |
|
|
|
![]() |
|
|