Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan opplevde du bryllupet ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-08, 09:40   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?

Fnis. The clash of the titans.
Ta to alt for unge mennesker oppvokst i hver sin sekt, legg til at den ene familien ikke eier sosial kompetanse, kombiner det med manglende sprit (ja, jeg hadde jaggu trengt noe) og du ender opp med en søt liten fest bestående av mengder med ny familie jeg aldri hadde møtt før, men som allikevel mente at vårt bryllup var en passende anledning for tungetale og forsøk på frelsing.

Herlighet, at jeg ikke tok hintet allerede da? :d'oh:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 10:10   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde en veldig, veldig fin bryllupsdag, som jeg tenker tilbake på med stor glede. Det var veldig få som visste om det på forhånd, så det var bare forlovere, barna mine og noen få andre i familien som var til stede ved vielsen. Etterpå spiste vi fin lunsj på restaurant med forloverne, var hos fotograf og tok bilder, og så dro vi avsted. Vi var på Engø Gård og spiste en fantastisk middag og overnattet, så dro vi til Stockholm noen dager.

Selv om vi ikke hadde noe selskap, hadde jeg fin lang kjole (ikke brudekjole) som mannen min ikke hadde sett på forhånd, jeg var hos frisøren og satte opp håret, mannen min hadde bestilt brudebuketten som jeg ikke visste hvordan så ut osv. Alt var veldig fint.

Da vi kom tilbake hadde vi en liten feiring med den nærmeste familien.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 14:22   #3
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi valgte det bryllupet som passet oss best. Vi reiste vekk og giftet oss i hemmelighet. en del ting skulle ha vært annerledes. Jeg skulle ønske jeg ikke var gravid da (kunne da ikke vite at det skulle klaffe så fort (1 uke etter å ha fjernet hormonspiralen ) og vi skulle funnet et annet hotell. Men ellers var det helt fantastisk og romantisk.

Mitt drømmebryllup ser litt annerledes ut. Da hadde vi invitert venner og familie på fest, og så giftet oss på festen uten at de visste det på forhånd. Det hadde vært perfekt. Men det ble så vanskelig å få til der og da.

Iset; fy flate for noen venner!! Fortalte dere dem noen gang hvilket helvete det var for dere den natten?

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 19:51   #4
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg giftet meg for første gang for 23 år siden, ble det som vi hadde tenkt og ønsket oss. Tradisjonelt og hyggelig med familie og venner.

Nå er det mindre enn to uker til jeg skal gifte meg for annen gang, og denne gangen har vi bestemt hvordan det skal være uten å ta hensyn til andre enn oss selv og ungene.
Det blir spennende å se om vi får det til og at det blir like avslappet og uformellt som vi ønsker oss.

Gammel 20-07-08, 21:38   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har bare gode minner fra bryllupsdagen (og natten). Mannen, som vanligvis er like romantisk som en gammel, utvaska sokk, dro frem en 16 år gammel Dom Perignon (ellerhvordandetskrives), og sa at denne kjøpte han da han var 18 år, og har spart den til bryllupsdagen. Han holdt også en veldig rørende tale, og jeg sippa som en idiot. Han sa også til søsteren sin "Jeg visste jo at jeg elsket henne, men ante ikke hvor mye før jeg så henne komme opp kirkegulvet". Vi var ikke mange, 20 stk inkl brudepar, og det ble akkurat passe intimt. Formelt nok til at det føltes høytidelig og vakkert, men få nok til at det ble "hjemmekoselig". Den eneste som manglet var Iset.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 21:43   #6
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var en helt fantastisk dag, som ble bedre enn jeg overhode kunne tro. Var 65 gjester, venner og familie som betyr mye for oss.

Er glad det er filmet mye, for dagen bare suste avgårde

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 21:48   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en sånn person som stresser og styrer mye. Vi fikk snuppa før vi giftet oss, og barnedåpen hennes var et styr uten like. Mamma og svigermor maste så fælt at når det hele var ferdig satt jeg meg ned og gråt. Mannen kunngjorde dermed at når vi skulle gifte oss så skulle det skje på VÅRE premisser.

Derfor giftet vi oss i utlandet; New York. Oss to og hver vår forlover. Det passet oss utmerket og vi hadde en strålende bryllupsdag. Vielsen ble veldig "vår" og vi spiste en fantastisk middag på en meget god restaurant. Jeg fikk føle meg som en ordentlig prinsesse uten å være det minste stresset.

Så fikk det heller være at en del familiemedlemmer følte seg tilsidesatt. Det gjorde de virkelig, og noen ga særdeles klart uttrykk for det også. Vi giftet oss fordi vi ville, ikke for å tilfredsstille dem.

Det hadde vært koselig med et ordentlig familiebryllup, men jeg hadde ikke hatt det noe fint den dagen og da ville det jo blitt litt feil.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.