|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
Tankefull
|
![]() Sv: Er du god på matlagingLiker å lage mat, og ganske god på middager.
![]() |
#44 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingGanske god på matlaging, glad i god mat og da er det jo best at jeg lager den selv. God på kaker også, selvom det estetiske ryker litt innimellom.
![]() |
#45 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er du god på matlaging
Jeg også. Jeg kan dekke flotte festbord, så med Teomannen på kjøkkenet og meg på stua blir det ofte ganske brukbare selskap. (Omvendt ville blitt temmelig katastrofalt, gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg er ganske god på å lage mat, men har laget lite "finere" mat de siste årene og merker at jeg ikke får så vellykket resultat på slike ting nå. Hverdagsmat og tradisjonell mat lages ofte, så der vedlikeholdes kunstene. Blir ofte spurt om å komme med råd, tips eller mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg liker å lage mat og er vel sånn passe flink. Liker veldig godt å eksprimintere, men er ikke så veldig glad i oppskrifter. "leser gjerne" i kokebøker, men stort sett bare for å få ideer. Er også veldig glad i å dekke bord. Liker også godt å lage mat i friluft og prøver stadig å variere. Kakebakst derimot er jeg elendig på og ikke liker jeg det heller (tror det henger sammen med at jeg ikke er så fan av oppskrifter).
![]() |
#48 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg liker å lage mat, og synes selv jeg er ganske flink. Men det er ikke så ofte jeg står for middagen. Mannen elsker å lage mat, og det er alltid han som steller i stand hvis vi skal ha gjester.
![]() |
#49 |
Leser
|
![]() Sv: Er du god på matlagingMorsomt spørsmål. Jeg lager bare europeisk mat, noe av det som er aller best med Irma sin tråd er at det var litt fra andre kontinenter. Hvis jeg skal lage asiatisk eller indisk mat så er jeg rett i toroposene og blue dragon posene.
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg er vel sånn midt på treet tror jeg.
![]() |
#52 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg elsker å lage mat, både hverdagsmat, egenkomponerte restemåltider og litt større festmåltider.
![]() |
![]() |
#53 |
både her og der
|
![]() |
#54 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg elsker å lage mat, og bake, og det meste av det jeg lager blir godt og veldig godt. Det beste er å ha god tid til å forberede måltider, og planlegge dem og lage dem. Hverdagsmiddagene var spekere før det kom barn i huset - må skjerpe meg der!
![]() |
#56 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Er du god på matlagingMen dere som elsker å bruke tid på mat, både planlegging og selve lagingen, nyter dere den tilsvarende når dere da spiser den? Står innsatsen i forhold til belønningen? (og ta også med den uendelig lange og drepende kjedelige ryddingen etterpå)
![]() |
#57 |
|
Den forsvant kjapt, gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Pauset
|
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg liker å lage mat og har fått mye skryt for det. Dessverre har vi et kjøkken som gjør meg gal innimellom. Det er fra 1956 og vi har lite skapplass. En daglig frustrasjon. Vi har heller ikke plass til en skikkelig spiseplass så vi sitter delvis under noen skap. Ikke så hyggelig å lage mat når det er sånn, men jeg har maaaange kokebøker |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg duger. |
![]() |
![]() |
![]() |
|