|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Borte
|
![]() Sv: Mamma Mia!
Det går fint an. Jeg liker kun enkelte musikaler, men er lite begeistret for dem generelt.
![]() |
#43 |
Borte
|
Vi har nok litt forskjellig syn på musikk, Safran.
![]() |
#44 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Mamma Mia!Jeg har kjempelyst å se filmen. Mest pga av musikken (selvfølgelig). Så hvis vi får barnevakt i kveld, da blir det kino. Hvis ikke, så blir det innen kort tid. Blir i super humør hver gang jeg hører den musikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Tåler regn
|
Har fått barnevakt, men ingen flere biletter igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
i tåkeheimen
|
Tror det er en fordel å være en funksjonell leser - altså lese undertekster uten problemer. Forøvrig fungerte den fint som jente-film - ihvertfall for mi musikkglade jente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
godt brukt
|
![]() Sv: Mamma Mia!Var det bare jeg som gråt da: |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Passiv
|
![]() Sv: Mamma Mia!Nei, du var ikke den eneste... |
![]() |
![]() |
#50 |
Introvert optimist
|
Absolutt ikke. Jeg gråt både da jeg så forestillingen i London og da jeg så filmen. Jeg kunne jo teksten fra den gang da, men jeg forstod den ikke før nå.
![]() |
#52 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mamma Mia!Jeg gråt noen tårer der, jeg også. Og Björn var forresten midt i gjengen på brygga (eller noe) helt til slutt i filmen.
![]() |
#53 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mamma Mia!Jeg og mor skulle se den i går, men jammen var det ikke utsolgt både her i Sandnes og i Stavanger.
![]() |
![]() |
#54 |
Tåler regn
|
Kan du ikke bestille billetter på nett? Hvis det er mulig hadde jeg gjort det, for det er nok sikkert ingen ledige billetter samme dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jo, jeg vurderte det. Men jeg har aldri vært ute for at det har vært utsolgt før faktisk, så tenkte det gikk greit, i og med at det er en stund siden premieren.
![]() |
![]() |
#57 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mamma Mia!..og i kveld har jeg sett den for 2. gang... Vil se den igjen jeg!
![]() |
#58 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Mamma Mia!Synes det ven skikkelig bli-glad film, så den sammen med datteren min på 16 og hun elsket den. Storyen er syltynn men det gjør ikke noe, ble bare i godt humør av denne |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Mamma Mia!Jeg vil overhodet ikke se den.
![]() |
#60 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Mamma Mia!Jeg har sett den, og syns den var deilig å se på mhp farger, lys og sang (lyden i kinosalen var forøvrig elendlig, og jeg ble sterkt plaget av at søstra mi satt og sang ved siden av meg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|