Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Mamma Mia!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-08, 08:04   #41
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mamma Mia!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Altså, man kan mislike enkelte musikaler. Det går bare ikke an ikke å like musikaler generelt.

Det går fint an. Jeg liker kun enkelte musikaler, men er lite begeistret for dem generelt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 09:02   #42
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For et umusikalsk øre går det kanskje an.

Gammel 05-08-08, 09:09   #43
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

For et umusikalsk øre går det kanskje an.

Vi har nok litt forskjellig syn på musikk, Safran. Og helt sikkert svært ulik innfallsvinkel og miljøpåvirking.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 14:51   #44
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjempelyst å se filmen. Mest pga av musikken (selvfølgelig). Så hvis vi får barnevakt i kveld, da blir det kino. Hvis ikke, så blir det innen kort tid. Blir i super humør hver gang jeg hører den musikken

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 17:50   #45
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Jeg har kjempelyst å se filmen. Mest pga av musikken (selvfølgelig). Så hvis vi får barnevakt i kveld, da blir det kino. Hvis ikke, så blir det innen kort tid. Blir i super humør hver gang jeg hører den musikken

Har fått barnevakt, men ingen flere biletter igjen
(bortsett fra den som begynner 23.15, men mannen skal på jobb i morgen.....)
Så da blir det Falne engler av Varg Veum istedenfor.

Gammel 05-08-08, 19:59   #46
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Hvordan fungerte den som barnefilm? Jeg har lurt på å ta med syvåringen min. Hun er lite kinovant, men glad i musikk.

Tror det er en fordel å være en funksjonell leser - altså lese undertekster uten problemer. Forøvrig fungerte den fint som jente-film - ihvertfall for mi musikkglade jente.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 20:51   #47
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Å se Pierce Brosnan synge, burde være verdt en kinotur.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 20:56   #48
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Var det bare jeg som gråt da:

(Kilde: youtube.com)
?

Gammel 05-08-08, 21:01   #49
Albertine
Passiv

Standard

Nei, du var ikke den eneste...

Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 21:19   #50
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Var det bare jeg som gråt da:

(Kilde: youtube.com)
?

Absolutt ikke. Jeg gråt både da jeg så forestillingen i London og da jeg så filmen. Jeg kunne jo teksten fra den gang da, men jeg forstod den ikke før nå.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 21:43   #51
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Det gikk noen lys opp for meg også mht teksten. Sånn sett var det bra at filmen var oversatt (tekstet).

Gammel 07-08-08, 00:24   #52
kris
kross

kris sin avatar

Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gråt noen tårer der, jeg også. Og Björn var forresten midt i gjengen på brygga (eller noe) helt til slutt i filmen.

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 08:04   #53
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg og mor skulle se den i går, men jammen var det ikke utsolgt både her i Sandnes og i Stavanger. Neste gang vi kan gå sammen er neste fredag, så får prøve da.

Gammel 08-08-08, 00:19   #54
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg og mor skulle se den i går, men jammen var det ikke utsolgt både her i Sandnes og i Stavanger. Neste gang vi kan gå sammen er neste fredag, så får prøve da.

Kan du ikke bestille billetter på nett? Hvis det er mulig hadde jeg gjort det, for det er nok sikkert ingen ledige billetter samme dagen.

Gammel 08-08-08, 00:49   #55
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er akkurat kommet hjem etter å ha sett den på kino. Fy faderen for en herlig film! Men må innrømme at verden raste sammen for meg på slutten. :sippe:

Gammel 08-08-08, 07:48   #56
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Kan du ikke bestille billetter på nett? Hvis det er mulig hadde jeg gjort det, for det er nok sikkert ingen ledige billetter samme dagen.

Jo, jeg vurderte det. Men jeg har aldri vært ute for at det har vært utsolgt før faktisk, så tenkte det gikk greit, i og med at det er en stund siden premieren.

Gammel 09-08-08, 22:46   #57
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

..og i kveld har jeg sett den for 2. gang... Vil se den igjen jeg!

Gammel 10-08-08, 00:16   #58
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Synes det ven skikkelig bli-glad film, så den sammen med datteren min på 16 og hun elsket den. Storyen er syltynn men det gjør ikke noe, ble bare i godt humør av denne

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 00:19   #59
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Mamma Mia!

Jeg vil overhodet ikke se den.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 00:32   #60
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har sett den, og syns den var deilig å se på mhp farger, lys og sang (lyden i kinosalen var forøvrig elendlig, og jeg ble sterkt plaget av at søstra mi satt og sang ved siden av meg )

Men oversettelsene likte jeg ikke..

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.