Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva savner du fra butikkhyllene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 22:09   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Fins Lakrisal og Salte bjørner enda?

Jepp, har sett begge deler. Finnes også Søte bjørner.

Jeg savner Pæreisen og en rosa pinneis med bringebær inni og rosa trekk utenpå.

Gammel 22-07-08, 22:13   #2
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nyåkers tror jeg ikke jeg har smakt. Trodde bare det var hjemmelagede som kunne slå kongen av pepperkaker jeg.

Gammel 22-07-08, 22:19   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nyåkers tror jeg ikke jeg har smakt. Trodde bare det var hjemmelagede som kunne slå kongen av pepperkaker jeg.

Nei, Nyåkers er et ørlite hakk bedre (og både disse og Kongen er selvfølgelig bedre enn hjemmelagede ). De selges i rødmønstrede kakebokser, fortrinnsvis på ICA og RIMI. I Sverige finnes de i mange fasonger.

Gammel 22-07-08, 22:33   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Relax, samt en type halslinse som eksisterte for mange år siden, svart som Doc, men med en smak av lakris. Husker ikke hva den heter, men det var grisegod.

Gammel 13-04-11, 23:59   #5
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Relax, samt en type halslinse som eksisterte for mange år siden, svart som Doc, men med en smak av lakris. Husker ikke hva den heter, men det var grisegod.

Lakrislinser

Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 22:39   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Ble litt nostalgisk av istråden som ble startet.
Savner Coco Bahia isen og brusen. Ellers så skulle jeg ønske potetgullet med salt og eddik kom tilbake. Tomat- og baconosten til Synnøve Finden savner jeg også.

Noe dere savner fra butikkhyllene, som dere skulle ønske kom tilbake?

Du får Pringels med salt og eddik.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 22:42   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Potetgull med edikk ja, det tror jeg står høyest på savnelista mi. Ja, det gjør det! Kan ikke fatte hvordan det kunne fjernes. :vann i munn:

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Det er ikke en god erstatning synes jeg.

Ja, da tror jeg at jeg har smakt Nyåkers Elinblu. Ikke like god etter min smak.

Gammel 22-07-08, 23:53   #8
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Vet det, men den nermeste butikken er i Trondheim (etter det jeg vet) og jeg bor på Nordmøre Blir litt langt å kjøre for litt potetgull. Vet kanskje noen om en butikk som selger Pringels med salt og eddik som er nermere Nordmøre?

Gammel 22-07-08, 22:44   #9
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Nei, men det er eddik og salt.
De aller beste er løvtynne og dynket i så mye eddik at tunga krøller seg.

Gammel 22-07-08, 22:53   #10
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh - jeg kommer aldri over det jeg i sin tid kalte slankesjokolade.
Var to typer, en med grønt papir og en med orange papir. Det lå to sjokolader i hver pakke ala Twix, men bittelitt mindre. Det var noe sjokoladetrukket kjeksgreier, og den ene (grønne?) var med rosiner også. Det var ikke så lenge de var på markedet.

Noen som husker disse?

(Mener å huske det var i min aktive treningsperiode, altså rundt 1986-1988)

Gammel 22-07-08, 23:23   #11
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Åh - jeg kommer aldri over det jeg i sin tid kalte slankesjokolade.
Var to typer, en med grønt papir og en med orange papir. Det lå to sjokolader i hver pakke ala Twix, men bittelitt mindre. Det var noe sjokoladetrukket kjeksgreier, og den ene (grønne?) var med rosiner også. Det var ikke så lenge de var på markedet.

Noen som husker disse?

(Mener å huske det var i min aktive treningsperiode, altså rundt 1986-1988)

Balisto! :savner:

Gammel 22-07-08, 23:25   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Balisto! :savner:

Ballisto! :savnet ikke den reklamemelodien: Eller roter jeg nå?

Gammel 22-07-08, 22:54   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Enig Benzo!

En ting til jeg savner i butikkhyllene er kjønnsnøytrale leker, klær, sko, sekker, sykler, ski og hva_har_du. Det finnes to alternativer av alt: Blått med Spiderman eller lignende, og rosa med prinsesse-bling-bling eller lignende. Jeg blir sprø! Jeg vil kjøpe et grønt akebrett, gule ski, ensfargede gensere, jeg vil finne røde og blå votter i samme avdeling i butikken!

Gammel 22-07-08, 23:00   #14
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Blues sjokoladen. Jeg hadde dilla på den det første året på vgs. Dyppet sjokoladen i kakao.

Gammel 22-07-08, 23:09   #15
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

En ting til jeg savner i butikkhyllene er kjønnsnøytrale leker, klær, sko, sekker, sykler, ski og hva_har_du. Det finnes to alternativer av alt: Blått med Spiderman eller lignende, og rosa med prinsesse-bling-bling eller lignende. Jeg blir sprø! Jeg vil kjøpe et grønt akebrett, gule ski, ensfargede gensere, jeg vil finne røde og blå votter i samme avdeling i butikken!

Veldig enig. Nå som minsten er på vei ut av str 80 er det så utrolig mye stygge klær til gutter. Om han har lyst på spiderman-klær da han blir større er det (nesten) helt greit, men inntil den dagen så hadde det vært hyggelig å finne nøytrale, pene hverdagsklær uten digre trykk og grelle farger. Siden vi har en jente og en gutt prøver vi å finne litt nøytrale varianter av dyre plagg og utstyr, men det er ikke mye å velge i.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:15   #16
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blå Hubbabubba, ja! Den var god!
Dessuten skulle jeg gjerne prøvd bruspulver igjen. Det var en rød liten pose som ble puttet i vann. Jeg føler meg temmelig sikker på at det smaker urgh, men jeg vil gjerne vite hvor jævlig det faktisk smakte, det jeg trykket i meg som liten.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:18   #17
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil også kunne kjøpe legomennesker løst, og ha mer lego som ikke innebærer våpen eller krig.

Og jeg er veldig enig i det du skriver, Irma.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:21   #18
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Savner Soho-sjokoladen!!

Gammel 22-07-08, 23:29   #19
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Savner Soho-sjokoladen!!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 22:55   #20
Petronella
Aktiv

Petronella sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Petronella er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Savner Soho-sjokoladen!!

O lykke på jord!! Dèn savner jeg også!!

Petronella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.