Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva savner du fra butikkhyllene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 23:24   #41
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Denne? Kan aldri huske å ha sett den noen gang.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:25   #42
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.902
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Balisto! :savner:

Ballisto! :savnet ikke den reklamemelodien: Eller roter jeg nå?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:26   #43
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.108
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Denne? Kan aldri huske å ha sett den noen gang.

Den så ikke slik ut her i Norge, men de er nok i familie.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:27   #44
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Og kongen over alt potetgull - Pottifar!

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Sånn pulver i gul og rund papp-emballasje, med lakrisstang oppi.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

jeg savner Splitt.

Her har jeg gått og vært lykkelig utelukkende fordi jeg har dårlig hukommelse. Nå savner jeg jo alle disse godbitene!

Savner forresten Luxus Yoghurt også. Tjukk og stinn av kalorier, med nøtter og karamell i bunnen. Mmmm...

  Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:29   #45
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Liv har fått litt lego/playmo nå, og der er det bl.a. en prinsessefigur med krone, veldig mye hår og bittelitt lego.

Hørtes nydelig ut! Ikke "ekte" hår vel, det er hardplast? Poden har massevis av lego/duplo, og ørti mennesker. (Sånn går det når far er mer glad i legoen enn sønnen.) Av alle menneskene så er det en kvinne tror jeg. Hun kommer fra duplobondegården hvis jeg husker riktig. Ellers går det stort sett i menn med skjegg. Eller bart. Trøndermannen som mannen min kaller ham.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:29   #46
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Savner Soho-sjokoladen!!

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:30   #47
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Tine vaniljeyoghurt, mild og lett. Hvordan kunne jeg glemme den!?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:31   #48
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.108
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Tine vaniljeyoghurt, mild og lett. Hvordan kunne jeg glemme den!?

Er den ute av sortimentet?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:31   #49
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.902
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hørtes nydelig ut! Ikke ekte hår vel, det er hardplast? Poden har massevis av lego/duplo, og ørti mennesker. (Sånn går det når far er mer glad i legoen enn sønnen.) Av alle menneskene så er det en kvinne tror jeg. Hun kommer fra duplobondegården hvis jeg husker riktig. Ellers går det stort sett i menn med skjegg. Eller bart. Trøndermannen som mannen min kaller ham.

Det er "ekte" hår, ja - betraktelig mer omfangsrikt enn selve dokka.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:32   #50
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Er den ute av sortimentet?

Jaah! :hulk:

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er "ekte" hår, ja - betraktelig mer omfangsrikt enn selve dokka.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:52   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Ellers så skulle jeg ønske potetgullet med salt og eddik kom tilbake.

De har flere typer både på Ultra og Helgø. Jeg kjøpte nylig en pose på Ultra, var det Kettle mon tro? Løvtynne chips med eddik og salt, helt nyyydelig!

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Disneysjokoladene. Fire små sjokolader i en pakke, hver enkelt av dem med en figur i hvit sjokolade.

Jaa de savner jeg!

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Åh - jeg kommer aldri over det jeg i sin tid kalte slankesjokolade.
Var to typer, en med grønt papir og en med orange papir. Det lå to sjokolader i hver pakke ala Twix, men bittelitt mindre. Det var noe sjokoladetrukket kjeksgreier, og den ene (grønne?) var med rosiner også. Det var ikke så lenge de var på markedet.

Noen som husker disse?

(Mener å huske det var i min aktive treningsperiode, altså rundt 1986-1988)

Dere andre, sikre på at de het Ballisto? Jeg elsket disse (og de så ikke ut som på bildet over her) men mener de het noe annet?

Jeg savner Relax-sjokoladene. De var fantastiske. Og Gulliver-isen, og disse isbegrene med banansplit, samt Sorte-bill (iskrem med lakristrekk). Ja, og så SELVSAGT Coco Bahia-brusen. Og Dove-sjokoladen. Og SOHO, og Cuba-isen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:53   #52
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Du får Pringels med salt og eddik.

Vet det, men den nermeste butikken er i Trondheim (etter det jeg vet) og jeg bor på Nordmøre Blir litt langt å kjøre for litt potetgull. Vet kanskje noen om en butikk som selger Pringels med salt og eddik som er nermere Nordmøre?

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:54   #53
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Forresten, så de slik ut? Noe lignende i hvertfall:



Fant reklame også, ikke den som gikk i Norge da:


(Kilde: youtube.com)


__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:55   #54
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Kan dere beskrive den Relax-sjokoladen? Det ringer en bjelle langt bak i hjernen hver gang dere nevner den, men jeg klarer ikke huske den. :gullfisk:

  Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 00:00   #55
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Har de virkelig poser med salt og eddik potetgullet også på Ultra, Iset?
Hvorfor må jeg bo så innmari langt unna Ultra

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 00:00   #56
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

De var en serie med sjokolader, tror det var 5 forskjellige. Gult papir på alle, men alle hadde et "bånd" på den ene siden med en annen farge. Husker den lilla var med trøffelkrokan-greier, og den oransje var ren melkesjokolade. Guuud som jeg savner dem!

Husker dere forresten brun og blå Cuba? DE var gode de! Den brune var med mokkafyll og den blå med krokan.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 00:01   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Har de virkelig poser med salt og eddik potetgullet også på Ultra, Iset?
Hvorfor må jeg bo så innmari langt unna Ultra

Jepp. Jeg kunne sendt til deg men vet ikke hvor trygt det er å sende sånne knasegreier i posten, kommer vel frem som mel.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 00:04   #58
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Jeg mener at jeg så etter det på Ultra på Alna en gang uten hell. Noen som vet om de har eddikpotetgull?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 00:04   #59
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jepp. Jeg kunne sendt til deg men vet ikke hvor trygt det er å sende sånne knasegreier i posten, kommer vel frem som mel.

Hadde nok blitt mel det ja

Skal til Trondheim om en måneds tid og da skal jeg HAMSTRE!
Får baresmøre meg med tålmodighet.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 00:05   #60
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ellers tror jeg aldri jeg kommer helt over at den blå Hubba Bubbaen med salt lakris-smak ble borte fra markedet. Det er sikkert over 20 år siden, men jeg kan uten problemer gjenkalle smaken. Og det er flere salte lakrisprodukter hvis forsvinning medfører bitterhet hos undertegnede. Den gamle, gode Denten i gul eske og den gule smurfen er begge dypt savnet.

Og kongen over alt potetgull - Pottifar!

Jaaa! Og skikkelig speiderhagl, samt de salmiakkpinnene man kunne gnage på i timesvis. Med masse godt salt utpå.
Dagens salte lakris smaker jo bare kjemisk!

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Sånn pulver i gul og rund papp-emballasje, med lakrisstang oppi.

Den finnes enda! Jeg kjøpte en på storcash sist jeg var der. Kan ta med til deg neste gang jeg skal dit om du vil.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Relax, samt en type halslinse som eksisterte for mange år siden, svart som Doc, men med en smak av lakris. Husker ikke hva den heter, men det var grisegod.

Ja, ja, jaaaa... Relax var favorittsjokoladen min!

Og isbre dropsene. Noen som husker dem? Hva jeg skulle gitt for å smake dem igjen.
Disneyfigurene som mange har nevnt.
Og tato. :sikle:

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no