Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 22:51   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har ikke likhetstegn mellom pen og slank. Ikke i det hele tatt, og har aldri hatt det.

Ikke jeg heller. Når jeg tenker på ordet "pen", er det ansiktstrekk det handler om.

Det begynner å bli en stund siden noen har sagt at jeg er pen, tror jeg (bortsett fra snille Toffen som synes jeg er penere enn det siste bildet i bloggen min, da. ) Jeg vet ikke helt om jeg ville ha trodd på det, men hyggelig er det i alle fall å høre. Kanskje kan jeg være litt søt på en god dag, men jeg har definitivt også evnen til å se veldig grå mus-aktig ut. Sånn trendy modellpen blir jeg i alle fall aldri. Jeg er nok i en kategori som oppfattes som ganske pen av en viss type mennesker og som veldig kjedelig av mange andre. I første halvdel av ungdomstida var jeg fullstendig usynlig, og det preger nok fortsatt selvbildet til en viss grad.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:55   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ikke jeg heller. Når jeg tenker på ordet "pen", er det ansiktstrekk det handler om.

Det er nettop det. Jeg føler ansiktet mitt kommer mye bedre frem som slank.
Jeg ser veldig anderledes ut med 15kg mindre. Penere i egne øyne.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 11:03   #3
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kommer an på, har som andre, gode og dårlige dager. I ferien har vi tatt noen bilder, og der er det bilder jeg kan peke på å si at jeg er pen, mens andre bilder får jeg helt kula av å se på. Jeg har noen ekstra kilo, og vet som Joika at jeg ser bedre ut 15 kg lettere

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 11:33   #4
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har endel kg for mye, og vet at jeg ser bedre ut uten de. Det er fordi ansiktstrekkene kommer bedre frem, og jeg ser mindre "blubbete" ut.
På bilder syns jeg at på de poserte ser jeg ikke særlig pen ut, men de som er tatt spontant, mens jeg smiler og leker med et av barna f.eks, da kan jeg se ganske søt ut.
Alt i alt ser jeg ok ut, men ville ikke kalt meg selv for pen nei.

Gammel 07-08-08, 00:09   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser bra ut på lang avstand. Men det gjør jo det meste.
Jeg velger å tro at jeg har pene øyne, for de får jeg mange komplimenter for. Ellers er jeg ikke mye fornøyd med meg selv, og jeg ser ikke på meg selv som pen. Heller ordinær med altfor stor rompe :dårlig selvtillitt og med PMS:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 00:29   #6
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg er styggpen.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:52   #7
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ikke likhetstegn mellom pen og slank. Ikke i det hele tatt, og har aldri hatt det.

Ikke jeg heller, men jeg er nesten litt lei av å få "du er jo så slank"-kommentaren slengt etter meg hver gang jeg (i slike diskusjoner) forteller at jeg har et avslappet forhold til utseendet mitt. Som om det er det som er barometeret. Og at det er vekta som avgjør hvorvidt jeg er avslappet - eller i følge andre kan tillate meg å ha et avslappet selvbilde.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:55   #8
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er vel helt middels.
Når jeg ser bilder av meg selv synes jeg alltid de er mislykka, så jeg tror nok at jeg er penere enn det som egentlig er tilfelle.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:01   #9
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan vel være søt de dagene jeg går inn for det. Tar i mot alle komplimenter med en stor takk.
Her i sommer fikk jeg høre at jeg var en mørk versjon av Nicole Kidman, og en mye kortere en. Den kommentaren levde jeg lenge på, selv om jeg ikke ser den likheten.

Gammel 02-08-08, 22:59   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke jeg heller, ikke engang for min egen del. Eller, jeg vet at jeg kler bedre å være slankere enn jeg er nå, og at ansiktet mitt også ser bedre ut da, men jeg synes ikke, når jeg ser på gamle bilder, at jeg var på mitt peneste da jeg var på mitt slankeste.

(Jeg synes flere av damene i denne tråden er usedvanlig pene, både f.eks. Tinetoff, Elinblu, Albertine og aC, og de er veldig forskjellige "typer" alle sammen, egentlig, både av størrelse og utseende.)

Gammel 02-08-08, 23:01   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har selv noen venninner som bærer noen kilo "for mye", om det går an å si det sånn, men som bærer dem så stilfullt at jeg synes de er fantastisk nydelige.
De har vært min største inspirasjon da jeg selv fikk endel ekstra kilo å dra med meg.

Gammel 02-08-08, 22:40   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns jeg er passe pen. Ikke modellvakker her heller, men jeg er fornøyd nok. Selvfølgelig har jeg dårlige dager og gode dager, men jeg føler ikke at jeg er en burugle.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:41   #13
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ingen skjønnhet.

Jeg føler meg ganske så ordinær, og etter et utall år med mobbing og tøys i oppveksten og en ganske så fraværende selvtillit, sliter jeg fortsatt litt med å ta i mot komplimenter. Jeg klarer ikke helt å tro at de mener, på et vis.

Nå har jeg vel uansett kommet til et punkt der det ikke betyr så mye om hvorvidt andre synes jeg er pen. Jeg har en smashing personlighet, og slår dem ihjel med det.

Gammel 02-08-08, 22:51   #14
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Tricky. Jeg skulle ønske jeg kunne svare ærlig ja eller nei på det spørsmålet. Det avhenger av settingen. Jeg øver meg på å tenke at jeg er pen nok i massevis!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:41   #15
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Nei, jeg syns ikke det. Jeg syns ikke jeg er stygg heller. Bare litt under ordinær.
Da jeg var yngre syntes jeg jeg var pen. Men de siste 7 årene har tatt hardt tak i kroppen min.

Men da er det godt at andre synes du er pen, da.

Gammel 02-08-08, 22:57   #16
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er akkurat passe, ikke modellpen, men ikke stygg heller. Ansiktet mitt kler bedre et par kilo mindre enn det jeg har nå, men uten at jeg lar meg stresse av det.

Gammel 02-08-08, 22:58   #17
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ja, nå for tiden synes jeg det.
Det har tatt mange år, etter en ungdomstid der jeg daglig fikk høre det motsatte, men i dag synes jeg at jeg er flott, pen og rett og slett temmelig hot.
Min kjære mann er en stor del av grunnen til det - han har bygget opp mitt selvbilde på en måte jeg elsker ham høyt for.

Gammel 02-08-08, 22:58   #18
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er fornøyd med utseendet mitt. Jeg er ikke sånn at jeg ser smashing ut idet jeg står opp om morran, men med litt godt hårstell og sminke så blir det ikke så verst.

Gammel 02-08-08, 22:59   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ganske så overvektig, men jeg synes selv at jeg har et pent ansikt.

Det har tatt noen år å komme dit, så det er jeg litt stolt over. Da jeg var tenåring synes jeg at jeg var den styggeste i verden, men det synes kanskje alle tenåringer?

Gammel 02-08-08, 23:01   #20
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Da jeg var tenåring synes jeg at jeg var den styggeste i verden, men det synes kanskje alle tenåringer?

Jeg hadde kjempekomplekser for nesa mi. Det var ille. Nå kan jeg ikke skjønne det, men det føltes jo voldsomt dengang.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:04.