|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Synes du at du er pen?
Ikke jeg heller. Når jeg tenker på ordet "pen", er det ansiktstrekk det handler om.
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Det er nettop det. Jeg føler ansiktet mitt kommer mye bedre frem som slank. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du at du er pen?Det kommer an på, har som andre, gode og dårlige dager. I ferien har vi tatt noen bilder, og der er det bilder jeg kan peke på å si at jeg er pen, mens andre bilder får jeg helt kula av å se på. Jeg har noen ekstra kilo, og vet som Joika at jeg ser bedre ut 15 kg lettere |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du at du er pen?Jeg har endel kg for mye, og vet at jeg ser bedre ut uten de. Det er fordi ansiktstrekkene kommer bedre frem, og jeg ser mindre "blubbete" ut.
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Sv: Synes du at du er pen?Jeg ser bra ut på lang avstand. Men det gjør jo det meste. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du at du er pen?Jeg er styggpen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Ikke jeg heller, men jeg er nesten litt lei av å få "du er jo så slank"-kommentaren slengt etter meg hver gang jeg (i slike diskusjoner) forteller at jeg har et avslappet forhold til utseendet mitt. Som om det er det som er barometeret. Og at det er vekta som avgjør hvorvidt jeg er avslappet - eller i følge andre kan tillate meg å ha et avslappet selvbilde. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Synes du at du er pen?Jeg kan vel være søt de dagene jeg går inn for det. Tar i mot alle komplimenter med en stor takk.
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Ikke jeg heller, ikke engang for min egen del. Eller, jeg vet at jeg kler bedre å være slankere enn jeg er nå, og at ansiktet mitt også ser bedre ut da, men jeg synes ikke, når jeg ser på gamle bilder, at jeg var på mitt peneste da jeg var på mitt slankeste.
|
|
|
#11 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
|
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: Synes du at du er pen?Jeg syns jeg er passe pen. Ikke modellvakker her heller, men jeg er fornøyd nok. Selvfølgelig har jeg dårlige dager og gode dager, men jeg føler ikke at jeg er en burugle.
|
|
|
#13 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Synes du at du er pen?Jeg er ingen skjønnhet.
|
|
|
#14 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du at du er pen?Tricky. Jeg skulle ønske jeg kunne svare ærlig ja eller nei på det spørsmålet. Det avhenger av settingen. Jeg øver meg på å tenke at jeg er pen nok i massevis!
|
|
|
|
#15 |
|
Snikende tiger
|
Men da er det godt at andre synes du er pen, da.
|
|
|
#16 |
|
Hertuginne
|
Sv: Synes du at du er pen?Jeg er akkurat passe, ikke modellpen, men ikke stygg heller. Ansiktet mitt kler bedre et par kilo mindre enn det jeg har nå, men uten at jeg lar meg stresse av det.
|
|
|
#17 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Synes du at du er pen?Ja, nå for tiden synes jeg det.
|
|
|
|
#18 |
|
Sv: Synes du at du er pen?Jeg er fornøyd med utseendet mitt. Jeg er ikke sånn at jeg ser smashing ut idet jeg står opp om morran, men med litt godt hårstell og sminke så blir det ikke så verst.
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Synes du at du er pen?Ganske så overvektig, men jeg synes selv at jeg har et pent ansikt.
|
|
|
|
#20 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Jeg hadde kjempekomplekser for nesa mi. |
|