|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Så redd kan jeg faktisk ikke huske å ha vært førLe i vei, gravidstor er greit å le av for meg - det får jeg ikke gjort noe med likevel!
![]() |
#43 |
villende
|
![]() Sv: Så redd kan jeg faktisk ikke huske å ha vært førJeg skjønner veldig godt at du skvatt. Og så priser jeg meg lykkelig for at jeg har særdeles lite skvetne barn med all denne bulder og braken vi har opplevd i sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Live and let live
|
![]() Sv: Så redd kan jeg faktisk ikke huske å ha vært førÅ, fy flate så skummelt!
![]() |
#45 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så redd kan jeg faktisk ikke huske å ha vært før
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Så redd kan jeg faktisk ikke huske å ha vært førHuff ja. Er ikke redd for tordenvær jeg heller, men veldig nærme er det skummelt! Jeg husker en gang det var et forferdelig tordenvær om vinteren (veldig uvanlig), det var kaldt og masse snø og trær falt over strømledninger overalt. Strømmen var gått, jeg var alene i huset og plutselig slo lynet ned slik at røykvarsleren begynte å ule. Fytti, jeg trodde det var slått ned i huset vårt og at det brant og alt mulig!
![]() |
|
|