Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Så redd kan jeg faktisk ikke huske å ha vært før

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-08, 10:32   #41
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Så redd kan jeg faktisk ikke huske å ha vært før

Le i vei, gravidstor er greit å le av for meg - det får jeg ikke gjort noe med likevel!

Gammel 04-08-08, 13:19   #42
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:25   #43
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner veldig godt at du skvatt. Og så priser jeg meg lykkelig for at jeg har særdeles lite skvetne barn med all denne bulder og braken vi har opplevd i sommer.

Tordenvær kan være ganske skummelt, men jeg blir også utrolig fascinert av hvordan sommerens voldsomme tordenvær har vært ledsaget av noen vannvittige skurer. Jeg syns ikke tordenvær er fult så skummelt når det ledsages av bøtter og spann med vann fra himmelen. I alle fall ikke så lenge jeg befinner meg på et trygt sted.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 21:34   #44
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, fy flate så skummelt!

Man skal ikke le av at man skvetter når det lyner så nært altså. Jeg var en gang i et hus der lynet slo ned i hagestolpene til porten (og i nabohuset rett etterpå så telefonen og speilet over og ledingenettet var smadret), og det smalt jo sånn at vi hylte og kastet oss på gulvet.

Gammel 06-08-08, 21:41   #45
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser deg for meg...

Er ikke moro når det smeller så nært nei. Kan jo skremme vannet av den tøffeste det.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 21:56   #46
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Huff ja. Er ikke redd for tordenvær jeg heller, men veldig nærme er det skummelt! Jeg husker en gang det var et forferdelig tordenvær om vinteren (veldig uvanlig), det var kaldt og masse snø og trær falt over strømledninger overalt. Strømmen var gått, jeg var alene i huset og plutselig slo lynet ned slik at røykvarsleren begynte å ule. Fytti, jeg trodde det var slått ned i huset vårt og at det brant og alt mulig!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.