Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spinoff - om tånegler!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 21:44   #1
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff - om tånegler!

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Kanskje jeg skal starte en ny tråd?

"Vis meg dine tær"

Det kan blil interessant

Jeg klipper og vasker, men planlegger og gå til fotpleier fordi jeg er litt lat.
Jeg er forøvrig født med en liten rar lilletånagl som deler seg i to. Heldigvis er den så liten at det er bare jeg som vet det

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:58   #2
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg er forøvrig født med en liten rar lilletånagl som deler seg i to. Heldigvis er den så liten at det er bare jeg som vet det

Jeg og! Tåa krøller seg nesten under fotbladet og negla kløyver seg når jeg begynner å bruke sandaler og andre åpne sko, så i sommer har jeg bodd i crocsene mine (også fordi jeg er gravid og har elefantbein, dah). Det hjalp.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:02   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg er forøvrig født med en liten rar lilletånagl som deler seg i to.

Du er ikke alene - dette er noe som går i vår familie også.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 00:21   #4
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Kanskje jeg skal starte en ny tråd?

"Vis meg dine tær"

Viser jeg dere mine tær får dere dere en god latter. I alle fall gjorde venninna mi det da vi ble sittende og snakke om tær her en kveld. Jeg skulle vise, hun klarte ikke slutte å fnise.

Jeg har også rar, pitteliten lilletånegl.

Ellers så vasker jeg og klipper neglene. Har aldri tatt fotbad ei heller gått til fotpleier. :ekkel:

Gammel 11-08-08, 21:31   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Pga denne tråden har jeg flere ganger i dag fått bilde i hodet av en jeg jobbet med tidligere, som hele sommeren gikk i herre-sandaler. Lang olabukse og sandaler uten sokker. Begge storetå-neglene var grønn/svarte, og også noen av de andre neglene. Og alt annet ved føttene hans var også så usedvanlig kvalmt, at jeg skjønner ikke at kona hans tillot han å forlate huset sånn. :spy:

Gammel 14-08-08, 23:32   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

5-åringen biter tånegler... er det noe jeg burde få han til å slutte med eller vil det skje automatisk av naturlige årsaker?

Gammel 14-08-08, 23:33   #7
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Tar fotbad en gang i blant, filer bort har hud med jevne mellomrom, spesielt på sommeren, klipper neglene, og har lakk på i uten-sokker-perioden (tidlig mai til august/september).

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.