Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Deodorant - hva er din favoritt?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-08, 15:24   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Kan ikke fordra våte deodoranter.

Det er sant, det er en ulempe med sterilan-en. Jeg må alltid tørke lenge før jeg kan kle på meg, men jeg har ikke funnet sticks som er like effektive.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 17:13   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyra, her.

Vichy sin helt vanlige fra Apoteket. Tar ikke piffen av parafymen din og virker effektivt.

Jeg liker også den fra Vichy best, men siden jeg nå har litt dårlig råd går jeg for denne:

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har brukt denne i mange år - Sterilan Optimal. Erfaring viser at den er veldig effektiv, og jeg synes den har en behagelig og nøytral lukt. (Det er vel i grunnen det eneste parfymerte produktet jeg bruker.)

Vichyen er ikke sååå dyr. En hundrelapp bare. Men man får spare der man kan.

Gammel 13-08-08, 15:29   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neutral sin.
:allergiker:

Gammel 13-08-08, 15:30   #4
bloma
Aktiv

bloma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
bloma er litt kul
Standard

Bruker ikke deodorant

: også allergiker:

Gammel 13-08-08, 15:50   #5
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sterilan Crystal- min favoritt!

Gammel 13-08-08, 22:04   #6
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Sterilan Crystal- min favoritt!

Samme her, men jeg syns det har blitt vanskelig å finne den i butikkene i det siste. Håper ikke den har gått ut av produksjon.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 16:00   #7
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
*TB* er populær*TB* er populær*TB* er populær
Standard

Jeg liker denne kjempegodt, fordi den ikke svir når jeg tar den på etter å ha barbert armhulene, den er ikke klissete, tørker fort, og den lukter ikke sterkt.

*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 16:15   #8
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av *TB*, her.

Jeg liker denne kjempegodt, fordi den ikke svir når jeg tar den på etter å ha barbert armhulene, den er ikke klissete, tørker fort, og den lukter ikke sterkt.

denne bruker jeg også. Synes ikke man skal ha parfymert deodorant, det holder med lukt av parfymen.

Gammel 14-08-08, 22:37   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

denne bruker jeg også. Synes ikke man skal ha parfymert deodorant, det holder med lukt av parfymen.

...mens jeg synes ikke man skal ha parfyme.

Gammel 14-08-08, 22:57   #10
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Er det noen som bruker deoen med rød væske som kun skal påføres hver/ hver annen uke? Selges hos Vita og i lignende butikker, men ikke i dagligvare. Jeg vurderer å prøve, men lurer på om den har noen skumle bivirkninger? Jeg husker ikke hva den heter, men gjennomsiktig glassflaske, bringebærfarget væske og liten mintfarget etikett på midten av flasken.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 17:15   #11
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Biotherms roll-on er min favoritt også. Clarins er også god, men den lukter nok litt sterkere.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 20:02   #12
Left
Passiv

Standard

Sterilan med blå kork.
Takler ikke deo med sterk lukt, derfor går Dove ut. Kan ikke bruke Dove i noe annet heller, for får utrolig stygg hud av det. Småkvisete osv.

Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 20:10   #13
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sterilan med råååsa kork!

Dove har grusom lukt i min nese, og jeg hater å vaske hender hos mor og far, for det lukter i timesvis etterpå.

Gammel 14-08-08, 00:02   #14
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bruker den uparfymerte fra apoteket. Liker ikke å bruke parfymert deo. Føler det blir kræsj med parfymen.

Gammel 14-08-08, 00:04   #15
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neutral! Alle andre får meg til å lukte vondt.

Gammel 14-08-08, 00:07   #16
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Bruker Sterilan.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 01:21   #17
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Steilan her også, men synes av en eller annen grunn at ikke den ikke er like effektiv på lukt som den var tidligere.
Kanskje jeg skal sjekke ut Biotherm sin, jeg har alltid vært fornøyd med produktene derfra.

Gammel 14-08-08, 23:21   #18
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg bruker som regel Sterilan Stick, eller Dove Silk (også stick). Kan ikke fordra våte deodoranter.

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Denne er den eneste som funker for meg. Andre klør jeg av, og jeg synes ikke de holder like godt.

Denne bruker jeg også! Genial!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 23:26   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Denne bruker jeg også! Genial!

Jeg ble så inspirert av denne tråden at jeg kjøpte meg en slik Sterilan-stick i dag. Kjekt å ha noe som ikke trenger å tørke i evigheter før påkledning når man skal dusje og skifte i "offentlige" garderober (jada, med badehette i bagasjen ).

Gammel 13-08-08, 20:07   #20
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker parfymefri roll-on fra Clinique. Sist hadde de bare stick, og den likte jeg ikke i det hele tatt.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
deodorant

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.