Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kontorsko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-08, 13:04   #41
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorsko

Bestilte disse fra statene, og er veldig fornøyd.
Innser at min skosmak ikke har endret seg på 20 år, men greit nok.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 13:32   #42
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Åhh! Disse sikler jeg etter. Kan jeg spørre om hvor du kjøpte de, og pris inkludert frakt?

Gammel 15-08-08, 13:44   #43
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Bestilte fra shoebuy.com
Pris med frakt: 115 dollar. Så kommer vel moms og postens gebyrer på det. Så ikke så billig, men lenge siden jeg har sett sånne i Norge... Hadde et par for en 15 års tid siden, og har ikke blitt lei...

Groucho Marx
Gammel 15-08-08, 13:55   #44
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har noen som heter Gabor Sport. Veldig fornøyd med dem. Har brukt dem nå i sommer ute og kommer til å fortsette med å bruke dem inne i vinter. Kjøpte dem på Grensen sko tror jeg det var.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 13:57   #45
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Kikk inn her: http://www.lillevinkelsko.no

Camper er et godt tips - f.eks. disse (som jeg tror halve FP har , inkl. meg selv - veldig gode ):

Hvordan er disse i størrelsen? Bruker både 40 og 41 jeg, men som oftest 41.

Gammel 15-08-08, 13:58   #46
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kiki: Jeg må ha 40 i Camper, og veksler vanligvis mellom 39 og 40 i skostørrelser, så da ville jeg tatt 41.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 13:59   #47
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Kiki: Jeg må ha 40 i Camper, og veksler vanligvis mellom 39 og 40 i skostørrelser, så da ville jeg tatt 41.

Takk for svar!

Gammel 15-08-08, 14:00   #48
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg har 37 i disse, men bruker ofte 36, så jeg er enig med LaBanga i at den største størrelsen nok er safest. Denne modellen er i alle fall ikke spesielt stor i størrelsen.

Gammel 15-08-08, 14:06   #49
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat den modellen der måtte jeg forresten bytte fordi den ble for trang over foten, den er litt hard i "sømmen" mens andre modeller er mer elastiske i kantene. Og jeg har ganske høy vrist.

Gammel 15-08-08, 14:09   #50
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker 39 i stort sett alle sko, også Camper.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 14:20   #51
kiki

kiki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Akkurat den modellen der måtte jeg forresten bytte fordi den ble for trang over foten, den er litt hard i "sømmen" mens andre modeller er mer elastiske i kantene. Og jeg har ganske høy vrist.

Vet du om denne er bedre?:

Er de to det står mellom. Er 180 cm høy, så kan ikke ha høyere hæl enn disse.

Gammel 15-08-08, 14:37   #52
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Standard

Vet du om denne er bedre?:

Er de to det står mellom. Er 180 cm høy, så kan ikke ha høyere hæl enn disse.

Ja, for meg er denne mye bedre. Har akkurat denne, men med litt høyere hæl bare. Det var den skoen som gjorde meg Camperfrelst. Det er også strikk under reima, slik at den ikke blir for stram dersom man har høy vrist.

Gammel 15-08-08, 14:44   #53
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat de, med den hælhøyden, og de er så gode å gå med.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 15:47   #54
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

PRøvde å bestille derfra, men de vil ikke sende til Norge. Hvem har godt utvalg på DM i Oslo? Grendsen skotøimagasin, kanskje. Andre?

Det sa de til meg om en bok også, men da jeg bestilte sko, fulgte den med i pakken. Så nå har jeg både fine sko og en bok om tesaruskonstruksjon.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 15:48   #55
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Ligner litt på mine El Naturalista.

Hvorfor skal man forandre skosmak?

Gammel 15-08-08, 15:51   #56
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvorfor skal man forandre skosmak?

Nei, ingen god grunn når smaken er så god

Groucho Marx
Gammel 15-08-08, 21:27   #57
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvis de må være flate, kan du jo prøve denne: http://www.rawshoe.co.uk/mall/Shoe_D...?Stock_ID=7020

Å, de der er fine! Prøvde dem såvidt på Feet Me på Byporten for en stund siden. Kjempegode å gå i. Lurer på om jeg skal få mannen min til å kjøpe et par sånne til meg i England snart. Sikkert fine å ha stående på jobb.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 21:29   #58
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker normalt 37 i sko og har også 37 i disse.

Fikk gnagsår da jeg gikk i mine i dag, men det er kanskje straffen når jeg gikk barbeint i dem.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 23:06   #59
kris
kross

kris sin avatar

Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her fant jeg noen par jeg syns var lekre:

http://www.lillevinkelsko.no/product...oducts_id=3440
http://www.lillevinkelsko.no/product...oducts_id=3439

Noen som kjenner dette merket - Wonders?

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 10:58   #60
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Observatøren - jeg har to par svarte sko i din str til overs. Vi må nok treffes snart.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.