|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vis meg din broderte julekalender (ferdig eller ei :) )Denne broderte jeg i fjor:
![]() |
![]() |
#43 |
Glad
|
![]() Sv: Vis meg din broderte julekalender (ferdig eller ei :) )
Den der ligner på en duk vi har, som tanta mi har brodert. Men tror den mangler snømann. Fin kalender!
![]() |
#44 |
En Som Trener
|
Jeg begynte ambisiøst på den som Sue har fått ferdig til Storebror i 2004...Jeg kom vel nesten like langt som Føniks. Han fikk på noen ringer, men pakkene var alltid for tunge til å henge på, så til slutt så endte det bare opp med at alle gavene lå i en gavepose innpakket i den uferdige kalenderen. Året etter var det bare gaveposen! og broderiet ligger fortsatt på "to do"-listen min!
![]() |
#45 |
Personlig pessimist
|
Ja, jeg har sett nesten samme motivet som duk og løper også.
![]() |
![]() |
#46 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg din broderte julekalender (ferdig eller ei :) )Her er mitt prosjekt som endelig ble ferdig etter noen år.
![]() |
![]() |
#48 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg din broderte julekalender (ferdig eller ei :) )Wow, så fin den var, Beata!
![]() |
![]() |
#49 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Norge, Sarpsborg
![]() |
![]() Sv: Vis meg din broderte julekalender (ferdig eller ei :) )Hei denne har jeg brodert, har brukt den siden jentungen var 3 år. Hun er nå 8 år hehe, begynte på den når hun var litt over 1 år. Den deles nå av både jentungen og guttungen så den blir veldig full med 48 gaver på hehe så jeg får vel sette i gang å sy en til nå så jeg blir ferdig neste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|