Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-08, 12:46   #1
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?

Er ikke så veldig god til å dele med andre hva jeg er flink eller ikke flink til (tydligvis).

Gammel 18-08-08, 12:50   #2
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ekstremt dårlig på å lese bruksanvisninger. Gidder ikke rett og slett. Og jeg er ikke teknisk anlagt. Elendig med håndarbeide selv om jeg ellers er kreativ.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 12:49   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan virkelig ikke sjonglere. Jeg har veldig lyst til å lære det, men får det bare ikke til.
Jeg er også utrolig dårlig til å skjule når jeg blir irritert. Har ellers pokerfjes, men ikke da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 12:40   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og så kan jeg ikke si nei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 14:42   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ja, og så kan jeg ikke si nei.

Kan du komme hit og vaske gulvene mine?

Gammel 18-08-08, 14:44   #6
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke snekre. Overhodet ikke.

Gammel 18-08-08, 14:54   #7
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg kan ikke snekre. Overhodet ikke.

Ikke jeg heller. Høvlet på samme fjøla på ungdomsskolen i et halvår og uten at det ble noe resultat. Fikk faktisk m i forming(sløyd og håndarbeide) (Var ikke tallkarakterer den gangen) da lærer var så imponert over arbeidsinsatsen

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 17:56   #8
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er dårlig på å rydde.
På å steke pannekaker.
På å gi beskjed når jeg er sinna for noe.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 14:52   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Kan du komme hit og vaske gulvene mine?

Jeg kan skrive nei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 12:45   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er upraktisk og lat og dårlig til å få ting gjort.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 13:19   #11
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ikke så god på pirkete detaljer, for utålmodig antar jeg. Ellers er jeg også ganske umusikalsk og har heller ikke noe særlig teknisk innsikt.

Gammel 18-08-08, 15:18   #12
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Til å ta imot dårlige nyheter uten å surve:fått beskjed i dag om mistanker om ME, og skal starte utredning:

Gammel 18-08-08, 15:43   #13
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg eier ikke retningssans. Virkelig ikke...

Der kan jeg visst signere deg igjen, gitt. Jeg er flink til å lese kart, men å bestemme himmelretning eller finne veien irl, der er jeg skikkelig dårlig. Jeg kan til og med ha kjørt en strekning flere ganger og fortsatt finne på å kjøre feil.

Gammel 18-08-08, 15:46   #14
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg er helt talentløs når det gjelder smalltalk, og savner ofte større evner til å føre hyggelige, men intetsigende, samtaler med fremmede

Hva er din aller svakeste side?

Der sa du det. Dvs i profesjonell øyemed kommer jeg greit unna, men som privatperson? F.eks treffe igjen klassekamerater fra attenhundreogfrysihjel? Jeg skrår heller over gata og later som jeg ikke ser dem.
Såfremt de ikke tydelig viser at de har sett meg, da må jeg jo nesten bare.

Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 15:58   #15
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er dårlig til å gjøre det jeg vet jeg skal gjøre uansett med en eneste gang.
Kommer også på at jeg er dårlig til å kaste, men det har jeg heldigvis ikke slitt med siden skolealderen.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 16:00   #16
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig dårlig til å skjule at jeg kjeder meg, jeg mister konsentrasjonen lett når ting ikke er lystbetont, jeg har minimal tålmodighet med dumskap og "gøy på håret", jeg har store problemer med å følge opplegg og regler jeg ikke ser poenget med og jeg har minimal respekt for autoriteter. Også kan jeg oppfattes som kranglete fordi jeg veldig ofte er djevelens advokat i samtaler. Jeg er heller ikke god i ballspill, la en mulig konflikt bare gå, gjøre ting av plikt eller koke perfekte egg.

Så jeg har litt å jobbe med. Smalltalk, høye hæler, snekring, sang og gjærdeig, derimot. Det går bra.

Gammel 18-08-08, 17:39   #17
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg er veldig dårlig til å skjule at jeg kjeder meg, jeg mister konsentrasjonen lett når ting ikke er lystbetont, jeg har minimal tålmodighet med dumskap og "gøy på håret", jeg har store problemer med å følge opplegg og regler jeg ikke ser poenget med og jeg har minimal respekt for autoriteter. Også kan jeg oppfattes som kranglete fordi jeg veldig ofte er djevelens advokat i samtaler. Jeg er heller ikke god i ballspill, la en mulig konflikt bare gå, gjøre ting av plikt eller koke perfekte egg.

Så jeg har litt å jobbe med. Smalltalk, høye hæler, snekring, sang og gjærdeig, derimot. Det går bra.

Er det en god eller dårlig egenskap?

Jeg strøk forresten i ballspill i 4. klasse. Verre kan det vel ikke bli? Vi måtte kaste så og så langt for å få et idrettsmerke, men jeg var milevis unna. Og læreren var en upedagogisk dust som ikke klarte å forklare meg teoretiske ballkastteknikker slik at jeg kunne bli flinkere. Hadde han bare gitt meg en skriftlig kilde kunne jeg lest meg opp selv, og sluppet å bli valgt sist i gymtimene.

Gammel 18-08-08, 17:43   #18
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gajamor: Jeg har problemer med å akseptere andre sjefer enn de ekstremt gode og motiverende og meg selv. dermed er det en ganske anseelig gjeng sjefer jeg ikke respekterer. Det ville sikkert vært mye enklere for alle om jeg bare kunne ha tatt en beskjed. Men ofte er det også en god egenskap.

Gammel 18-08-08, 17:46   #19
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg er virkelig dårlig til å sy, og ikke så veldig flink til å lage mat.

(Tror jeg kunne trengt et matlagningskurs hos Mim.....)

Gammel 18-08-08, 17:51   #20
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg er skikkelig dårlig til å rydde opp etter meg selv, og til å pakke ut av poser og kofferter med en gang jeg kommer hjem.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.