|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Hva kan en alenemor betale i husleie?Jeg kjenner to som leier ut til alenefedre og de er veldig fornøyde. Fedrene er lite hjemme og svært pålitelige. Men jeg tror de ligger lavere enn du nevner, 6000-7000 eller noe, for å unngå for stor utskiftning. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan en alenemor betale i husleie?Jeg er mest interessert i hva slags sokkelleilighet på 45kvm som går for 8000 - 10 000 i måneden. Etter åtte år i leiebissnissen og etter å ha bodd på alle slags tenkelige (og utenkelige) kanter har jeg aldri hørt om maken til pris. Er det pga. beliggenheten eller er det særdeles eksklusiv standard?
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hva kan en alenemor betale i husleie?
Etter å ha jobbet noen år på sosialkontor så må jeg si meg enig. Har sett litt for mange utleiere som har driti på draget for å si det sånn.
|
|
|
#7 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan en alenemor betale i husleie?Som utleier bør du jo bare sette en sum som står i stil med markedet, og så vurdere de som kommer på visning. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Prøver så godt jeg kan :)
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
Sv: Hva kan en alenemor betale i husleie?Joda noen greier vell den summen, kan ikke betale mer en maks 5000 hvis jeg skulle leid og det måtte vært inkludert strøm. |
|
|
|
![]() |
|
|