Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror du på hjelpere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tror du på hjelpere?
Ja 67 38,29%
Nei 75 42,86%
Vet ikke 33 18,86%
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-06, 11:26   #1
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Tror ikke på noe overnaturlig tull.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 11:30   #2
Dolly
Køntri-star

Dolly sin avatar

Hvor: Klepp
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Ja det tror jeg på

Gammel 18-11-06, 11:59   #3
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Tror ikke på noe overnaturlig tull.

Må presisere:

Jeg tror ikke på tull. Og siden "det overnaturlige" er tull, så tror jeg ikke på det heller.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 11:43   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dett er et spennende emne og ja, jeg tror på hjelpere/ skytsengler.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 15:33   #5
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei. Absolutt ikke.

Gammel 18-11-06, 16:05   #6
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Nei, jeg tror ikke på hjelpere.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 16:43   #7
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er overbevist om at verden slik vi ser den (den fysiske verden) bare er en del av hele sammenhengen.

At den åndelige delen av verden kan oppfattes på ulike måter av ulike mennesker er ikke rart, men jeg er redd for å blir for bokstavlig når det gjelder slike ting. For eksempel tror jeg ikke helt konkret at de er bestemte personer, men heller at det har med energier å gjøre. Visse energier skaper bildet av bestemte personlihetstyper i våre menneskelige hjerner. Og når man skal snakke om slike ting, er det klart det er lettere å snakke om bildet enn om energien man ikke kan se/ta på.

Men hvis jeg skal svare i ett ord: Ja.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 10:22   #8
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Jeg er overbevist om at verden slik vi ser den (den fysiske verden) bare er en del av hele sammenhengen.

At den åndelige delen av verden kan oppfattes på ulike måter av ulike mennesker er ikke rart, men jeg er redd for å blir for bokstavlig når det gjelder slike ting. For eksempel tror jeg ikke helt konkret at de er bestemte personer, men heller at det har med energier å gjøre. Visse energier skaper bildet av bestemte personlihetstyper i våre menneskelige hjerner. Og når man skal snakke om slike ting, er det klart det er lettere å snakke om bildet enn om energien man ikke kan se/ta på.

Men hvis jeg skal svare i ett ord: Ja.

Enig.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 17:34   #9
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Nei.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 18:46   #10
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, jeg tror ikke på hjelpere.

Gammel 18-11-06, 19:23   #11
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Nei, det tror jeg ikke på.

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 20:28   #12
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 20:56   #13
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror på engler. Skal jeg svare "ja", eller "nei"?

Gammel 18-11-06, 21:31   #14
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har ingen hjelpere og tror ikke på hjelpere. Og jeg tror i hvert fall ikke på Margit Sandemoe.

Ja, så er jeg tydeligvis arrogant også.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:43   #15
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Nei, jeg har ingen hjelpere og tror ikke på hjelpere. Og jeg tror i hvert fall ikke på Margit Sandemoe.

Ja, så er jeg tydeligvis arrogant også.

Jada, din arrogante bedreviter.

Nei, ingen av utsagnene over oppfatter jeg som arrogant. Du tror ikke,sier du. Det er himmelvid forskjell på å si noe om dine egen meninger og å rakke ned på andres tro(eller mangel på sådan).

Gammel 18-11-06, 21:56   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jada, din arrogante bedreviter.

Nei, ingen av utsagnene over oppfatter jeg som arrogant. Du tror ikke,sier du. Det er himmelvid forskjell på å si noe om dine egen meninger og å rakke ned på andres tro(eller mangel på sådan).

Nettopp.

Gammel 26-11-06, 02:36   #17
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Tja? Jeg tror på indre kraft da - på den måten at noe inne i deg selv kan gi masse styrke i ulike situasjoner.

Nå håper jeg egentlig at jeg har noen hjelpere, og hvis de er der at de kan hjelpe meg alt de kan så jeg snart kan få meg en jobb

Gammel 29-06-07, 22:49   #18
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Nei.

Gammel 29-06-07, 23:14   #19
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:slettet:

Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 14:56.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 11:36   #20
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så arrogant at jeg ikke tror på Margit Sandemoe og de gode hjelperne hennes.

det er jo en besnærende tanke at det skulle være noen som passer på en, akkurat som det er en besnærende tanke med yetier, alver, bermudatriangel, besøk fra rommet, spøkelser og hva_har_du. men det er bare besnærende tanker, tror jeg.

Man må nok fortsatt ha ansvar for seg selv og andre, og ikke overlate til fantasihjelpere å ordne opp.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.