Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Nye norske serier

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-08, 23:23   #41
Left
Passiv

Standard

Sv: Nye norske serier

Selvfølgelig gjjør det det :skammermeg:

Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 10:52   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Og så har jeg funnet ut at jeg ikke syns Meredith er så veldig pen

Er det et poeng at hun skal være pen altså?

Jeg leste et intervju med henne, der hun sa at hun ønsket å ikke bli så dolla opp, sminket og "gjort pen". Hun ønsket å fremstå som en normal jente i serien. Synes det er fint jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 11:17   #43
Left
Passiv

Standard

Nå er jo Katherine Heigel pen nok for begge, så det gjør vel ingen ting om Meredith ikke er så pen vel. Hun er nå over gjennomsnittspen vil jeg si.

Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 11:53   #44
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jammen, det ER jo litt personene man sitter og ser på i slike serier, og det er vel derfor jeg liker Koneklubben, og hun med de pene øynene. Jeg ser på de seriene som REN underholdning, og da vil jeg ha noe som er behagelig å hvile øynene på. Men så var det jeg skrev bare litt sånn usaklig humor også da.

Gammel 07-09-08, 21:54   #45
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da har jeg sett de to først episodene av Himmelblå. Tja, nja, hm....må se neste uke også for å finne ut hva jeg egentlig synes om serien.

:vinglepetter:

Gammel 07-09-08, 21:58   #46
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må definitivt følge med på Himmelblå ettersom en venninne av meg har stått bak kamera på den .

Gammel 07-09-08, 22:02   #47
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg så Himmelblå i dag. Ikke helt min greie.

Gammel 07-09-08, 22:03   #48
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så de to første episodene i dag: Tja, ikke så aller verst, får se neste gang også før jeg bestemmer meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 22:05   #49
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er positivt overrasket over Himmelblå.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 22:08   #50
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Jeg likte Himmelblå.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 07:25   #51
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke sånn at jeg sitrer av spenning til neste søndag, men jeg synes den var koselig og morsom. Både jeg og mannen humret litt underveis.
Dog litt forutsigbar, men det gjelder jo ikke bare norske serier.

Gammel 08-09-08, 07:32   #52
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte den også!

Ikke så pompøst skuespill som det noen ganger er i norske serier.

Likte Kim. "Se på det som en sånn realityserie...bare uten kamera!"

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 07:32   #53
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Når er HVALER da?

Gammel 08-09-08, 07:33   #54
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Likte Kim. "Se på det som en sånn realityserie...bare uten kamera!"

Gammel 08-09-08, 08:35   #55
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Jeg fikk også med meg de to første episodene av Himmelblå i går. Det var helt ok underholdning, så jeg ser nok neste gang også.

Enkelte serier blir jeg fengslet av, og bare MÅ se. Slik var det ikke med Himmelblå, men den var både koselig og litt morsom, så det blir nok til at jeg følger med.

Kim var litt morsom, ja.

Gammel 08-09-08, 08:42   #56
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde planer om å se Himmelblå, men jeg glemte det helt bort.

Liker BBC-serien Two Thousand acres of sky så hvis det ikke er en ren kopi på norsk så liker jeg sikkert denne også.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 08:45   #57
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi så første episode av Himmelblå på nett i går kveld, og det var helt ok. Vi ser en til i kveld, for å gjøre oss opp en mening. Det er jo litt klisjé, da. Men også litt morsomt med nordlendingsstereotyper som selv vi kjenner igjen. :nordlending:

Gammel 08-09-08, 08:46   #58
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte den, og kommer til å fortsette og se på.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 09:38   #59
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Jeg likte den også!

Ikke så pompøst skuespill som det noen ganger er i norske serier.

Jeg synes også den var ganske greit, og er helt enig med Cille om skuespillerne.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 09:57   #60
Manitoba
Passiv

Standard

Skuespillerne er flinke, men dialogen er så dårlig. Så platt og rett frem. En ting er at noen mennesker er ærlige og sier alt de mener, men det gjelder da ikke alle?

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.