|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Velger å ignorere idioter
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Der jeg er så heldig å slippe morgen sol
![]() |
Sv: Mobiltelefonregler
Du åpner jo ikke posten da.
Ikke alle som låser postkassen heller
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Nemlig. Og jeg får ikke vite private detaljer om kollegaen om jeg svarer telefonen hennes med "Hei, dette er telefonen til Hege, hun er ikke her akkurat nå," heller.
|
|
|
#4 |
|
Velger å ignorere idioter
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Der jeg er så heldig å slippe morgen sol
![]() |
He he, men det finner de vel ut om kollegaen ikke svarer heller. Bare for meg å innse at det er mange forskjellige syn på dette.
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Ja, det ville jo ikke være for deres skyld, men for at jeg/vi andre skulle slippe å høre på telefonen, skjønner du vel.
Det er nok det.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: MobiltelefonreglerJeg svarer aldri på andres mobiler på jobb med mindre jeg har blitt bedt om å gjøre det. Eneste unntak er om jobbmobil er omkoblet til privatmobiler. Da er det en egen ringetone og så sant det er mulig skal de telefonene besvares. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
geskjeftig
|
Sv: MobiltelefonreglerJeg ville blitt rimelig forbauset og irritert om noen svarte min private mobil på jobben.
|
|
|
#9 |
|
Borte
|
Sv: MobiltelefonreglerAldri i livet om jeg hadde svart på en kollegas mobiltelefon.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MobiltelefonreglerSelv om jeg irriterer meg grønn over mobiler som ringer når jeg ringer så hadde jeg ALDRI besvart en annens telefon. Jeg kjenner at jeg allerede er litt ittitert på hun ene jeg deler kontor med. Telefonen hennes ringer OFTE. Har prøvd å hinte om lydløs, men hun husker ikke å slå den på igjen, derfor kan hun ikke bruke lydløs |
|
|
|
![]() |
|
|