Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har noen her hatt regresjonshypnose?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-08, 21:14   #41
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen her hatt regresjonshypnose?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Når du nærmer deg 10000 sjokolader på 10 år, kan det jo hende at hun rett og slett ble lei.

Nebbia, jeg har ikke ord. Er ikke du gift med en kvinne? Synes du dette virker sannsynlig?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Noen av oss har ikke ett liv en gang.

Begynner den imponerende innsatsen utendørs å tære på humøret?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 21:21   #42
Nebbia
Passiv

Blunk

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Nebbia, jeg har ikke ord. Er ikke du gift med en kvinne? Synes du dette virker sannsynlig?

Denne tråden omhandler regresjonshypnose. Var det sannsynlighetsgehalten ved min teori du satte spørsmålstegn ved?

Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 21:28   #43
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden omhandler regresjonshypnose. Var det sannsynlighetsgehalten ved min teori du satte spørsmålstegn ved?

Jeg bor altfor nærme Iset til å kommentere det siste der. Hun har lovet meg kaketreff.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 21:30   #44
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet du, Nebbia, i akkurat dette tilfellet synes jeg du var like drøy. Gå lei av sjokolade, liksom.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 21:37   #45
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Vet du, Nebbia, i akkurat dette tilfellet synes jeg du var like drøy. Gå lei av å like sjokolade, liksom.

Jeg så nylig en 2 kg monstersjokolade. Jeg har ingen problemer med å se for meg å bli lei sjokolade om man spiser et par-tre slike hver dag.

Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 22:05   #46
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Noen av oss lever mange liv på en gang. :effektiv:

Multitasking.

Og Nebbia - man blir aldri - aldri - lei av sjokolade. Man kan spise seg kvalm der og da - men dagen etter? Fit for fight igjen!

Gammel 04-09-08, 22:17   #47
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen av oss blir lei av sjokolade også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 22:38   #48
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unntak som bekrefter regelen.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 01:21   #49
TBM
Passiv

Standard

Herregud så teite dere som tror på sånt er!

Støtter Nebbia her!

Dessuten er slikt bare en utbyttelse av folk. Tenk hvor mange som kan ende sitt liv i rennesteinen etter å ha funnet ut både det ene og det andre om seg selv!

:ergjernemedpåålageenklassiker:

Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 01:23   #50
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Interessant.

Det jeg synes er så fascinerende er når små barn kan begynne å snakke språk de aldri har snakket før og når folk kan beskrive steder de aldri har vært på, ned til minste detalj. Ja, og mennesker de aldri har møtt. Ei dame beskrev en landsby i India under regresjonshypnose. Denne byen fant de ikke på kartet, ikke før de fant et eldgammelt kart der byen var nedskrevet.

Klart, dette kan jo være bullshit uansett,

men jeg synes det er ganske fascinerende og tror absolutt på reinkarnasjon.

Jeg tror på det du sier om at dette er bullshit.

Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 01:25   #51
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)

AvivA sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Hvis du har lyst å gjennomgå dette så anbefaler jeg deg å finne noen som virkelig kan det og som har god erfaring med det for hvis ikke kan du ende opp med en forferdelig opplevelse. Har aldri prøvd det selv men kjenner andre som har og der er det mange forskjellige meninger.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 07:23   #52
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Really?? :grønn av misunnelse:

Gammel 05-09-08, 07:47   #53
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nope, men en eks-venninne stod frem i Allers som en vellykket slankehypnosetilfelle, mens sannheten var at hun hadde spise reductil i 2 år.

Så nei.. tror ikke på sånt.

Ah, det var tider, det, Joika.. :mimrer:

Gammel 05-09-08, 07:55   #54
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ah, det var tider, det, Joika.. :mimrer:

Hun drepte alle mine illusjoner om begrepet "hypnose".
Ja det var tider.. glad de er over.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 07:57   #55
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hun drepte alle mine illusjoner om begrepet "hypnose".
Ja det var tider.. glad de er over.

Gammel 05-09-08, 17:36   #56
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei,har aldri prøvd det,men syns det virker litt spennende.
Men er litt usikker på hvor mye jeg egentlig tror på det.
Ble litt skeptisk da jeg så på de programmene som gikk på TV Norge en tid tilbake,der var det jo utrolig mye de ikke kunne finne ut av,når de undersøkte historiene som "pasientene" fortalte.
Men det var jo mye som stemte også,så jeg vet sannelig ikke...

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.