Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Top Model

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-08, 22:23   #41
jubajuba
grønn og ivrig

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
jubajuba har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Top Model

Top model sucks. Vendela kunstig og JanThomas er plastikk.dont like.

Gammel 09-09-08, 07:20   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

JT er bedre enn V synes jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 17:19   #43
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes Vandele tapte seg veldig. Hun virker som søt koselig dame, ikke at jeg har hørt henne prate noen gang før dette. Utenom i hårfarge reklamen.

Men å drive slik blir nesten fjortis nivå og nei jeg tror ikke at jeg orker å bruke flere kalorierer og se på det programmet.

Dessuten så synes jeg det var virkelig råttent gjort å gå fra jentene slik som dem gjorde. Skikkelig idiotisk faktisk. Stakkas barn.

Gammel 09-09-08, 17:53   #44
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg synes Vandele tapte seg veldig. Hun virker som søt koselig dame, ikke at jeg har hørt henne prate noen gang før dette. Utenom i hårfarge reklamen.

Men å drive slik blir nesten fjortis nivå og nei jeg tror ikke at jeg orker å bruke flere kalorierer og se på det programmet.

Dessuten så synes jeg det var virkelig råttent gjort å gå fra jentene slik som dem gjorde. Skikkelig idiotisk faktisk. Stakkas barn.

Nå, det ene "barnet" de gikk fra i går, var faktisk 25.

Gammel 09-09-08, 17:55   #45
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Mentalt tror jeg hun neppe bikker 14.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 18:04   #46
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jasså, så det er ikke for sent å slenge seg på en karriere som supermodell ennå, altså?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 18:10   #47
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Hva prøver du å hinte fram på her nå liksom? At jeg er voksen eller rettere sagt "barn"?

Gammel 09-09-08, 18:13   #48
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg må få sett innimellom. Ei fra hjemplassen min er med, morsomt når man kommer fra en liten plass.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 18:28   #49
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke sett opptaket mitt fra i går enda, men nå ble jeg nysgjerrig ja.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 18:49   #50
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Hva prøver du å hinte fram på her nå liksom? At jeg er voksen eller rettere sagt "barn"?

Men ok, hun andre var bare 17.
Tror nok hun var mindre rustet til å takle det enn Vana (den mørkhårede).

Gammel 09-09-08, 19:13   #51
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Jeg håper at dem trøstet henne mer enn dem viste fram på tv...

Gammel 09-09-08, 19:25   #52
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Reagerte også på måten de forlot de to jentene på.
Det var ganske brutalt,syns jeg.Spesielt hadde jeg vondt av Line,hun på 16-17år.
Hun virket jo helt knust,stakkar.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.