Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Er det bare jeg som IKKE ser Grey's?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Ser du på Grey's?
Ja, jeg ser det HVER tirsdag \laster ned 46 27,54%
Ja jeg ser det men jeg kan gå glipp av en episode. 36 21,56%
Nei, jeg hater den serien 8 4,79%
DustePåll 3 1,80%
Nei 74 44,31%
Deltakere: 167. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-08, 21:32   #41
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det bare jeg som IKKE ser Grey's?

Jeg gidder heller ikke følge med på det.

Gammel 08-09-08, 21:32   #42
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Nei, jeg ser ikke på.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 21:35   #43
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg må få med meg Greys.

Gammel 08-09-08, 21:37   #44
Solblomst
Passiv

Standard

Nei.

Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 21:37   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett 2 episoder.
Grei serie.

Jeg ser generelt veldig lite på TV.

Gammel 08-09-08, 21:55   #46
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lasta den ned da jeg var ung og kriminell, men nå som jeg er blitt en lovlydig borger ser jeg ikke på den lenger.

Gammel 08-09-08, 22:04   #47
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg ser det kun hvis den faste jentekvelden med venninna mi går ut. Vi treffes så og si hver tirsdag.

Tirsdag er min faste jentekveld, og venninna mi vil se Greys.
Jeg liker House bedre, heldigvis går det på onsdager.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 22:08   #48
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ser, men gidder ikke ta opp eller laste ned hvis jeg går glipp av en eller flere episoder. Jeg synes den er ok, litt irriterende innimellom, og slett ikke så bra som mine bekjente skal ha det til.

Gammel 08-09-08, 22:46   #49
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med oss som ser på, men som synes den er dårlig...

Nå for tiden ser jeg mest av gammel vane, men må innrømme at jeg irriterer meg over alle "kvasivisdomsordene" som kommer innimellom. (Og, ja; dette sier vel mer om meg, som fortsetter å se, enn om serien. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 23:07   #50
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ser ikke Grey's, iallefall ikke på tirsdagene. Da er det CSI. Hender jeg ser en og annen episode på Zebra på lørdagen.

Gammel 08-09-08, 23:21   #51
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier å bli irritert og sitte og brøle til TV-en når det går legeserier (bortsett fra ER da, det var ikke så veldig mye feil der) og da blir mannen min sur og sier at jeg får ikke se legeserier om jeg ikke greier å sitte pent og stille, og det er veldig vanskelig for meg å gjøre nettopp det, så nei, jeg ser ikke Grey's.

Gammel 08-09-08, 23:24   #52
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke lege, og kjøper dermed det meste av legeserier.
Jeg ser på GA, ja, men dør slett ikke om jeg mister en episode eller fem.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 23:28   #53
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan se inni mellom, men følger ikke direkte med. Om jeg kommer innom det, så kan det godt stå på. Likte Private Practice bedre.

Akutten og House derimot.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 23:49   #54
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kalte den lenge for Grey's Atonomy. Det er vel svar nok.

Gammel 09-09-08, 00:27   #55
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kun sett EN episode, og den fenget bittelitt der og da, men det ble aldri noe mer. Jeg synes den er litt klissete, liker bedre spennende serier som Akutten og House, spesielt sistnevnte.

Gammel 09-09-08, 00:28   #56
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser. Hadde sikkert ikke sett hvis jeg var lege, for da hadde jeg sikkert blitt irritert over "feil" de gjør. Men kjekk serie å hvile øynene på, når man ikke gidder å anstrenge hjernen

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 00:36   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, skjønner legers frustrasjoner over sykehus-serier ja, det må være litt irriterende.
Jeg ble jo irritert bare av en liten episode på Raymond i dag, der han mente en gammel italiensk tante sikkert ikke hadde giftet seg fordi hun fremdeles hadde sitt pikenavn. I Italia skifter ikke kvinnene navn når de gifter seg, for tenk!

Gammel 09-09-08, 01:18   #58
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har ikke sett en eneste episode. Men jeg kan ikke si at jeg hater serien da, det bare kræsjer med CSI.

Som jeg skulle ha sagt det selv. CSI er mye viktigere.

Gammel 09-09-08, 07:44   #59
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg ser på TV på tirsdager i den tiden så velger jeg CSI.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 08:00   #60
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp - ser på Grey's. Er ikke så mye annet jeg se på egentlig, men Grey's er obligatorisk på tirsdager. CSI ser jeg på innimellom - tar det opp så jeg kan se på det senere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.