|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Andre forum?Nm litt, og ellers et lukket forum, og et lukket for barn med spesielle behov. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Andre forum?Jeg er her og på Nm. Tenkte jeg skulle se om jeg fikk startet å bli mer aktivt en plass til, men tiden strekker ikke så langt akkurat nå |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Andre forum?Var mest på Foreldrehuset og NM, men NM blir for stort, men leser daglig, men er ikke så veldig aktiv med skrivingen der.
|
|
|
#8 |
|
Ikke fra NM
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
Sv: Andre forum?
Hva er dette? Virker litt spennende. Gidder du forklare litt eller legge inn en link?
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Andre forum?Jeg har barselklubben min på BP, og har nettopp funnet dette forumet. Tror nok jeg kommer til å være begge steder. NM har jeg kuttet ut, selv om det hender jeg er inne og snikleser både der og på SM. |
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Andre forum?Og så er jeg en sjelden, sjelden gang innom "tettinntil.com" - men nå så vil jo ikke prinsen bæres what so ever, så da er det ikke noe big deal og være der heller
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Andre forum?Jeg er på www.taletrengt.com - det er et forholdsvis nytt forum (ca 1 år gammelt snart) - som ble startet opp av ei på NM
|
|
|
#14 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Andre forum?Er på Nettby. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
Hvor: på en øy
![]() |
Sv: Andre forum?var på foreldrehuset og saaaavner det. ellers er jeg på lillemirakel. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Andre forum?Jeg er på NM, men er ganske lei etterhvert. |
|