|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Quiet, please
|
![]() Sv: "Så TYNN du er!"
Det kan jeg godt forstå, skal prøve å huske på det selv når jeg føler for å gi en kompliment til noen som har slanket seg. I hvert fall ikke rope det ut og gjøre noe stort nummer ut av det. Lykke til!
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er det hele pakka! TYKK er rett og slett flott og flottest! Store romper, lår, mager, pupper, armer, you name it!
![]() |
#43 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: "Så TYNN du er!"Jeg syns det er like frekt å slenge rundt seg med kommentarer uansett om folk er tynne eller tykke.
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Se under avatar.
![]() |
#46 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vestlandet
![]() |
![]() Sv: "Så TYNN du er!"Ble virkelig lei meg når jeg leste denne tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() Sv: "Så TYNN du er!"*****
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05) Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
seru
|
![]() Sv: "Så TYNN du er!"Jeg får også høre det (til tross for min kulemage...) Det verste er at jeg er tilbøyelig til å være enig. Ribbeina fra skuldrene og ned ser ut som et slags musikkinstrument (sånn alla ritsj ratsj-filibombombom, skjønner?) Men det plager meg ikke nevneverdig. Kanskje ikke noe jeg ville sagt til andre, men det får stå for deres regning...) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|