Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-08, 13:31   #41
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?

Huff, nå kom jeg på at jeg stilte ut alle spritflaskene (tomme, åff kårs) på rommet mitt da jeg bodde hjemme.

Kunne ikke falt meg inn i dag. Vi har vinflaskene i kjøkkenskapet.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 13:36   #42
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Småflasker på brett, vinstativ, barskap med lys og glass og generell flashing av alkohol er usannsynlig harry .

Noe helt usannsynlig harry, faktisk.

Min nest yngste bror samlet på småflasker da han var liten og siden han er den mest harry av oss, så har han selvsagt en del av spriten sin på display fremdeles. Men han er 20 og veldig rånete, altså. Ellers holder resten av familien seg med lukkede barskap, der vi gjemmer whiskyen og konjakken, og oppbevarer vinen mørkt og passe kjølig.

Gammel 22-09-08, 13:43   #43
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Noen jeg kjenner har 2 glasskal med spottere.
I de oppbevares sprit med tilhørende glass og Zippolighter samlingen til den ene av de.
Husker jeg ikke helt feil er det en samling av solbriller eller beltespenner i det skapet også.
Har ike sett så alt for nøye i redself or å sprute ut i latter.
Jeg synes det er utrolig harry, og det er snakk om personer som akkurat har rundet 50 år også.

Gammel 22-09-08, 13:52   #44
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det ER jo ganske mange som har slike vinhyller i kjøkkenløsningen?
Vi har ikke det. Og vi har ikke vin/sprit stående fremme heller.

Jeg husker også plutselig vintstativet med stearinlys på!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 13:57   #45
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke sprit framme, siden jeg aldri drikker, men jeg synes det er skikkelig harry.
Jeg synes den skal gjemmes bort.

Gammel 22-09-08, 13:59   #46
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Kirsebær, øl og vin er vel ikke sprit..? Ikke for meg i hvert fall.

Hehe, nei, men det ble da nevnt noe med vin også, ble det ikke det da?

Gammel 22-09-08, 14:05   #47
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kirsebæra er nok litt bedugget.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 14:29   #48
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må bekjenne at jeg er en interiør-katastrofe. For hos oss har vi ikke bare et godt synlig vinstativ i kjøkkeninnredningen, vi har også stort sett kontinuerlig melkekartonger til tørk på kjøkkenbenken. Gud, så harry, ass!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 14:38   #49
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men det ER jo ganske mange som har slike vinhyller i kjøkkenløsningen?

Vi har det, men det er ikke for å flashe vinen. Vi har det under en kjøkkenøy, på linje med skapene under benkeplaten. Så de synes egentlig ikke med mindre man bøyer seg ned for å se. Og det er helt greit.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hehe, nei, men det ble da nevnt noe med vin også, ble det ikke det da?

OK, mulig, jeg har kanskje ikke finlest.

Gammel 22-09-08, 14:52   #50
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen flasker stående fremme og ingen vinflasker som oppbevares stående i det hele tatt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 15:07   #51
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Vi har deler av spriten i et vitrineskap og ja det er glass dører, men der er ikke lys.
Har ikke noe annet sted å ha de (i stuen allefall), i nederste del er det skap med dører men der driver storebror og fikler så det er ikke et alternativ.
Det er ikke spesielt pent med sprit til pynt, selv om mange flasker kan være fine.

Gammel 22-09-08, 18:11   #52
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?

Det synes jeg er harry og stygt.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.