|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Huff, nå kom jeg på at jeg stilte ut alle spritflaskene (tomme, åff kårs) på rommet mitt da jeg bodde hjemme.
![]() |
#42 |
Epikur
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?
Noe helt usannsynlig harry, faktisk.
![]() |
#43 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Noen jeg kjenner har 2 glasskal med spottere.
![]() |
#44 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Men det ER jo ganske mange som har slike vinhyller i kjøkkenløsningen?
![]() |
#45 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg har ikke sprit framme, siden jeg aldri drikker, men jeg synes det er skikkelig harry.
![]() |
#46 |
Guardian of the galaxy
|
Hehe, nei, men det ble da nevnt noe med vin også, ble det ikke det da?
![]() |
#48 |
Ustabil
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg må bekjenne at jeg er en interiør-katastrofe. For hos oss har vi ikke bare et godt synlig vinstativ i kjøkkeninnredningen, vi har også stort sett kontinuerlig melkekartonger til tørk på kjøkkenbenken. Gud, så harry, ass! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Sånn passe sane
|
Vi har det, men det er ikke for å flashe vinen.
![]() |
#50 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg har ingen flasker stående fremme og ingen vinflasker som oppbevares stående i det hele tatt.
![]() |
#51 |
er her
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Vi har deler av spriten i et vitrineskap og ja det er glass dører, men der er ikke lys.
![]() |
#52 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Det synes jeg er harry og stygt.
![]() |
|
|