Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Må damer like klesshopping?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 12:42   #41
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Må damer like klesshopping?

Jeg elsker klær, og jeg elsker sko og støvler. Men selve shoppingen er jeg ikke glad i. Det jeg liker med shopping er å ikke ha med mann og barn, og lunchen etterpå. Og å prøve klær. Det er noe med både lys, plass og speil i sånne prøverom. Ikke sant?

Jeg mener, hvorfor blir leggene alltid blå, hårete og tørre når man står inne i ett prøverom? Og hvorfor er alltid rompa stor, cellulittene i overtall og magen oppblåst i prøverom? Jeg skjønner det ikke. for jeg ser da angivelig ikke ut slik hjemme. Eller kanskje jeg har vært heldig med speil og lyssetting hjemme? I såfall bør det kanskje bli min nye karriere. Å lyssette prøverom.

Gammel 26-09-08, 12:52   #42
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Må damer like klesshopping?

Jeg elsker å shoppe, egentlig litt for mye ifølge sambo, men det er som regel jeg som må shoppe til han også og det er ikke fullt så gøy.
Jeg skulle ønske jeg ikke likte å shoppe, for jeg bruker alt for mye penger på impulskjøp og mange ganger bruker jeg det bare et par ganger.
Niesen min var i klesskapet mitt å skulle låne litt her en dag og da hadde jeg ihvertfall 6 plagg med merkelapp og har ca 100 belter ( handlet ganske mye når jeg var gravid) og bruker egentlig de samme om og om igjen.
Så man må ikke like shoppin i det hele tatt, man får jo bare huset fullt.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.