|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Liker du overraskelsesfester og hvilken type er du? | |||
| Jeg elsker overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er ekstrovert |
|
14 | 11,11% |
| Jeg elsker overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er introvert |
|
16 | 12,70% |
| Jeg avskyr overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er ekstrovert |
|
49 | 38,89% |
| Jeg avskyr overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er introvert |
|
47 | 37,30% |
| Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Stiv
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Det som Elinblu sa.
|
|
|
|
#42 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?
|
|
|
#43 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?JEg er introvert og liker ikke overraskelsesfester og utdrikkingslag. Selskapsleker kan være OK hvis det er lagvis oppdelt og det er en slags quiz eller noe sånt som er oppgaven. Lett hysteriske selskapsleker som involverer miming og utkledning og jeg vet ikke hva foran mange, kanskje til og med fremmede, er bånn i bøtta.
|
|
|
#44 |
|
Er frisk!
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg er ekstremt ekstrovert og hater noen av tingene og elsker de andre. Noen andre som har det på samme viset?
|
|
|
|
#45 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?
Akkurat det hun sa!
|
|
|
#46 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg er en salig blanding; det kommer jo litt an på hvordan man definerer I og E da ...det er jo noe subjektivt hva folks oppfattelse er også. Jeg liker selskaper, men ikke selskapsleker. Overraskelser kan være artige; ala utrdrikningslag, men ellers er det jo helt pyton å bli overrasket på den måten. Derimot så kan jeg godt være med og planlegge ...
|
|
|
#47 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Å være i sentrum passer ikke for meg, jeg blir direkte uvel av det. Men utdrikningslaget mitt var ikke noe problem, da gledet jeg meg, og det med rette for det var helt fantastisk morsomt.
|
|
|
#48 |
|
i tåkeheimen
|
Jeg er visst utrolig lik Hasselnøtt, og gidder ikke formulere meg når hun har gjort det for meg. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Altså: I her og jeg likte veldig godt mitt marengsbryllup og mitt utdrikningslag :megmegmeg: Jeg tror ikke jeg hadde likt surpriseparty, jeg liker nemlig å ha kontroll, litt ihvertfall. Men så lenge jeg får være midtpunkt for en dag: bring it on!
|
|
|
#50 |
|
sangfugl
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg er en E, og jeg liker overraskelsesfester og utdrikningslag hvis det er sammen med folk jeg kjenner og trives sammen med. Da er jo gjerne festen arrangert på en måte jeg liker også. I slike settinger liker jeg også selskapsleker. Selskapsleker når man for eksempel er på kurs, eller i andre settinger med ukjente, er bare teit.
|
|
|
#51 |
|
i tåkeheimen
|
Når jeg tenker meg om liker jeg egenltig selskapsleker, men bare den typen jeg liker. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg er E, og liker all typer fest. Det er ikke så viktig å være i sentrum (hallo, det blir jo bare til hva man gjør det, ikke sant? Vil man være i sentrum så er det bare å sørge for det, ikke sant?) Jeg likte godt mitt eget bryllup (men det var jo mange mange venner der, så det skulle jo bare mangle) og utdrikningslaget var kjempebra, men det er fordi jeg har venninner som alle var enig i at det bare skulle være en kjempefin jentekveld, uten "utdriting" og sånt.
|
|
|
|
#53 |
|
Teller ned
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg er E og er ikke videre begeistret for overraskelsesfester, ei heller overraskelser.
|
|
|
#55 |
|
Ferdig!
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg har tatt testen før og jeg tror jeg mener jeg ble I , men nå fikk jeg
Jeg liker fortsatt selskapsleker. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg hater selskapsleker. Og overraskelsesfester. Og de andre greiene. Og skinkeost, når man først er i gang med hatliste.
|
|
|
#58 |
|
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Utdrikningslag var det ja. Det skal jeg i alle fall ikke ha.
|
|
|
#59 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?
Jeg tror jeg er samme typen som deg og Liven. (Ikke helt sikker, har beskrevet meg selv i den andre tråden, håper noen kan gi meg "fasiten" snart |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg er veldig tydelig introvert, liker ikke overraskelsesfester (eller fester, generelt, må jeg innrømme). MEN jeg tar gjerne en selskapslek om jeg ser en. En sånn der alle er med altså (stolleken
|
![]() |
|
|