Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er disse som liker overraskelsesfester?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Liker du overraskelsesfester og hvilken type er du?
Jeg elsker overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er ekstrovert 14 11,11%
Jeg elsker overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er introvert 16 12,70%
Jeg avskyr overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er ekstrovert 49 38,89%
Jeg avskyr overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er introvert 47 37,30%
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-08, 16:01   #41
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?

Det som Elinblu sa.

Jeg er en I, dog med sterke ekstroverte innslag. Bryllupet mitt var stor stas, og heldigvis giftet jeg meg ikke ung og slapp dermed unna marengsmoten. Utdrikningslaget var topp, for det ble gjennomført i min ånd av gode venner.

Gammel 29-09-08, 16:25   #42
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg liker selskaper og fester, men ikke selskapsleker, utdrikningslag og overraskelsesfester. Jeg er I i følge testen, men ganske utadvendt og sosial.

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Liker fester og er gjerne midtpunkt, men liker ikke overraskelsesfester, er skeptisk til selskapsleker og liker bare utdrikningslag dersom de er av det rolige og vennligsinnede slaget. Slik Lille Rus var.

Jeg hadde forøvrig ikke utdrikningslag selv og hadde et veldig rolig og ganske lite bryllup uten en eneste marengs.

Gammel 29-09-08, 16:35   #43
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

JEg er introvert og liker ikke overraskelsesfester og utdrikkingslag. Selskapsleker kan være OK hvis det er lagvis oppdelt og det er en slags quiz eller noe sånt som er oppgaven. Lett hysteriske selskapsleker som involverer miming og utkledning og jeg vet ikke hva foran mange, kanskje til og med fremmede, er bånn i bøtta.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 16:45   #44
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ekstremt ekstrovert og hater noen av tingene og elsker de andre. Noen andre som har det på samme viset?

Gammel 29-09-08, 17:59   #45
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg likte godt å være brud i mitt eget bryllup, og liker overraskelsesfester hvis de ikke involverer sjoflingene-har-glemt-bursdagen-min-stadiet. Derimot kan jeg stort sett ikke fordra selskapsleker og utdrikningslag (men likte mitt eget, da jeg har venner som kjenner meg). Jeg er introvert. Kan altså ikke svare.

Akkurat det hun sa!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 18:05   #46
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg er en salig blanding; det kommer jo litt an på hvordan man definerer I og E da ...det er jo noe subjektivt hva folks oppfattelse er også. Jeg liker selskaper, men ikke selskapsleker. Overraskelser kan være artige; ala utrdrikningslag, men ellers er det jo helt pyton å bli overrasket på den måten. Derimot så kan jeg godt være med og planlegge ... Å være sentrum for all oppmerksomhet er ikke alltid like kjekt det heller, men igjen avhenger det også litt av årsak, tid og sted!

Gammel 29-09-08, 18:20   #47
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å være i sentrum passer ikke for meg, jeg blir direkte uvel av det. Men utdrikningslaget mitt var ikke noe problem, da gledet jeg meg, og det med rette for det var helt fantastisk morsomt.

Bryllupet var ikke fullt så morsomt, jeg hadde uttrykkelig sagt ifra om at jeg ikke ville ha taler, men noen klarte ikke å høre. Sanger var ok, men ikke noe mer enn det.

Men, jeg syns det er helt greit å ha overraskelses-fest for andre, men da har jo de oppmerksomheten.

Da jeg gikk på skolen og skulle holde foredrag o.l. foran de andre elevene, kunne jeg fint få migrene, for jeg gruet meg sånn.

Gammel 29-09-08, 18:46   #48
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg mistenker at jeg er en balanser introvert/ekstrovert, siden jeg ofte får I/E annenhver gang jeg tar en sånn test (men ikke slår ekstremt ut på noen) og kjenner meg godt igjen i begge karakteristikkene.

Jeg kan ikke fordra selskapsleker, heller ikke overraskelsesfester med høy "festlighetsfaktor". Fester med meg som sentrum, eks bryllup eller bursdag, har jeg INGEN TING imot, så sant jeg får ha regi og litt kontroll selv.

Jeg er visst utrolig lik Hasselnøtt, og gidder ikke formulere meg når hun har gjort det for meg.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 18:46   #49
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså: I her og jeg likte veldig godt mitt marengsbryllup og mitt utdrikningslag :megmegmeg: Jeg tror ikke jeg hadde likt surpriseparty, jeg liker nemlig å ha kontroll, litt ihvertfall. Men så lenge jeg får være midtpunkt for en dag: bring it on!

Det bekrefter vel teorien?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 18:48   #50
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Jeg er en E, og jeg liker overraskelsesfester og utdrikningslag hvis det er sammen med folk jeg kjenner og trives sammen med. Da er jo gjerne festen arrangert på en måte jeg liker også. I slike settinger liker jeg også selskapsleker. Selskapsleker når man for eksempel er på kurs, eller i andre settinger med ukjente, er bare teit.

Jeg stemte at jeg elsker det, men det er altså med visse forbehold.

Gammel 29-09-08, 18:55   #51
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg er visst utrolig lik Hasselnøtt, og gidder ikke formulere meg når hun har gjort det for meg.

Når jeg tenker meg om liker jeg egenltig selskapsleker, men bare den typen jeg liker. Sånne gale ballong-dans-dyrelyd-sitte-på-fanget-hoppe-formålsløst-rundt-leker avskyr jeg.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 19:10   #52
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er E, og liker all typer fest. Det er ikke så viktig å være i sentrum (hallo, det blir jo bare til hva man gjør det, ikke sant? Vil man være i sentrum så er det bare å sørge for det, ikke sant?) Jeg likte godt mitt eget bryllup (men det var jo mange mange venner der, så det skulle jo bare mangle) og utdrikningslaget var kjempebra, men det er fordi jeg har venninner som alle var enig i at det bare skulle være en kjempefin jentekveld, uten "utdriting" og sånt.

Men suprise-party - nei takk!!! Hallo, halve gøyen med party er jo å glede seg sinnsykt jo, hvorfor ta bort det????

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 19:45   #53
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er ekstrovert og liker ikke overraskelsesfester, selskapsleker, bryllup med meg som brud, utdrikningslag osv.

Jeg har ingen problemer med å være i fokus, snarere tvert i mot, men jeg er ikke særlig glad i slike settinger.

Samme her.
Jeg kjenner to stk som er veldig glad i overraskelsesfester osv, de er ekstroverter.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 19:59   #54
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg er E og er ikke videre begeistret for overraskelsesfester, ei heller overraskelser.

Gammel 29-09-08, 20:25   #55
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tatt testen før og jeg tror jeg mener jeg ble I , men nå fikk jeg

Sitat:

Your Type is
ENTP
ExtravertedIntuitiveThinkingPerceivingStrength of the preferences % 22121222

Jeg liker fortsatt selskapsleker.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 20:30   #56
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg vipper mellom I og E og hverken elsker eller avskyr de nevnte tingene.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 20:32   #57
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg hater selskapsleker. Og overraskelsesfester. Og de andre greiene. Og skinkeost, når man først er i gang med hatliste.

Jeg er introvert.

Gammel 29-09-08, 20:32   #58
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Utdrikningslag var det ja. Det skal jeg i alle fall ikke ha.

Gammel 29-09-08, 20:39   #59
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg er veldig utadvendt og i tillegg E og kan altså ikke fordra overraskelesfester, selskapsleker, bryllup med meg som brud etc etc. Og det gjør altså ikke Liven heller fant vi ut (nok en ekstrem E). Er det sånn det er? Er det de ekstroverte som ikke liker ekstra oppmerksomhet, eller er det de introverte?

Jeg tror jeg er samme typen som deg og Liven. (Ikke helt sikker, har beskrevet meg selv i den andre tråden, håper noen kan gi meg "fasiten" snart )
Men siden jeg gidder å bruke tid på å skrive innlegg om det, heller jeg vel mest mot E

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 21:15   #60
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er veldig tydelig introvert, liker ikke overraskelsesfester (eller fester, generelt, må jeg innrømme). MEN jeg tar gjerne en selskapslek om jeg ser en. En sånn der alle er med altså (stolleken ), ikke sånn bli dratt frem på scenen-alene-greie. Bryllup med meg som brud var også helt topp.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.